Staalkontroll Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Jeg ønsker der begge to; lykke til Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Jeg ønsker der begge to; lykke til Jeg tror nok ikke jeg skal bli noen homo nei Men nå skjønner jeg hvorfor noen er homo'er da Det er vel en eller annen der ute i verden som vil ha meg, kanskje (en jente) Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 blir forhåpentligvis en jente på meg en gang også da *sukk* noen forslag? Lenke til kommentar
LoS Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Naboen? Hvem veit? Ingen? Akkurat. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Den perfekte jenta kommer nokk en gang skal dere se... Jeg har vertfall funne mi.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Den perfekte jenta kommer nokk en gang skal dere se...Jeg har vertfall funne mi.. *glede seg til den dagen* Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Den perfekte jenta kommer nokk en gang skal dere se...Jeg har vertfall funne mi.. HA... den har jeg hørt før. hmm... la meg tenke hvem har sagt d tro... Å; Ja d var meg Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Den perfekte jenta kommer nokk en gang skal dere se...Jeg har vertfall funne mi.. *glede seg til den dagen* Du må ikke bare sitte og vente og glede deg, du må komme deg opp av stolen og sette igang letingen! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Den perfekte jenta kommer nokk en gang skal dere se...Jeg har vertfall funne mi.. Jeg har også funnet den perfekte jente. Bare så dumt hun ikke liker meg... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Den perfekte jenta kommer nokk en gang skal dere se...Jeg har vertfall funne mi.. *glede seg til den dagen* Du må ikke bare sitte og vente og glede deg, du må komme deg opp av stolen og sette igang letingen! Mørkt ute. Naaaaah. Drøyern litt. :!: Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Den perfekte jenta kommer nokk en gang skal dere se...Jeg har vertfall funne mi.. *glede seg til den dagen* Du må ikke bare sitte og vente og glede deg, du må komme deg opp av stolen og sette igang letingen! Mørkt ute. Naaaaah. Drøyern litt. :!: Jenter er søtest når de sover! Kom deg ut og spionér litt! Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 neineinei, sikkert lettere og få seg jobb i nasa Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Den perfekte jenta kommer nokk en gang skal dere se...Jeg har vertfall funne mi.. *glede seg til den dagen* Du må ikke bare sitte og vente og glede deg, du må komme deg opp av stolen og sette igang letingen! Mørkt ute. Naaaaah. Drøyern litt. :!: Jenter er søtest når de sover! Kom deg ut og spionér litt! eller når d er mørkt og du har øl-briller Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Jeg er ikke homofil, ser bare ingen grunn i å ha en jente som skal bruke så mye av min tid, når jeg allerede har lite tid i dette livet. Drar'n heller. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Kan vi ikke starte en sjekketriks post Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Den perfekte jenta kommer nokk en gang skal dere se...Jeg har vertfall funne mi.. *glede seg til den dagen* Vell...nytter ikke å sitter foran data'n å håpe en pen jente plutselig kommer løpenes inn på fanget ditt Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Den perfekte jenta kommer nokk en gang skal dere se...Jeg har vertfall funne mi.. *glede seg til den dagen* Vell...nytter ikke å sitter foran data'n å håpe en pen jente plutselig kommer løpenes inn på fanget ditt kanskje man treffer en peeen jente på nettet Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Den perfekte jenta kommer nokk en gang skal dere se...Jeg har vertfall funne mi.. *glede seg til den dagen* Vell...nytter ikke å sitter foran data'n å håpe en pen jente plutselig kommer løpenes inn på fanget ditt kanskje man treffer en peeen jente på nettet Som viser seg å være en mann. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Første gangen jeg snakket med dama, ville jeg låne penger.. Har vært sammen i to år nå. Moralen: snakk! Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Første gangen jeg snakket med dama, ville jeg låne penger.. Har vært sammen i to år nå. Moralen: snakk! Da er du nok veldig pen og kjekk du da Få se et bilde a? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå