Gå til innhold

Hvorfor liker jenter drittsekker?


Mikal

Anbefalte innlegg

Liker du henne da? hvis ja, så hvorfor ikke go for it? :thumbup:

For de som ikke har fulgt med litt har jeg blitt dumpet av sånn ca. 3 jenter før i sommer.

Vetikke om jeg gidder...

 

Får snakke litt mer med henne når hun kommer på MSN igjen senre ikveld...

 

Edit: Glemme ord er farlig.

Endret av Goophy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har litt problemer med å hooke opp med jenter. Er ikke den personen som begynner å prate som en foss med folk jeg ikke kjenner i det hele tatt, men det som er rart er at jeg snakker masse med jenter jeg kjenner fra før.

 

Tror faktisk jeg hadde en reell sjanse med en jente jeg gikk i klasse med for to år siden. Vi satt ved siden av hverandre omtrent hver dag i et helt år, og vi fikk etterhvert en veldig god kontakt. Jeg tror oppriktig talt det kunne utviklet seg til å bli noe, men jeg turte selvfølgelig aldri å ta det noe lenger enn det å prate i klasserommet. Nå går vi ikke i samme klasse lenger, og jeg er tilbake der jeg startet. Føler at jeg aldri får vist frem meg selv på en positiv måte. Men det handler vel om å ha selvtillit nok, noe jeg dessverre ikke har....

 

:hmm:

Lenke til kommentar
Synes ikke det mekken greiene hørtes bra ut men søte gutter med bandidos pelle sveis som ofte er vledig pene og veldig soss er somregel drittsekker da  :p  Og de kunne jeg sikkert fallt for :p

Eh? Er jeg en drittsekk :(

 

EDIT:

Til alles informasjon: Jeg har IKKE draget. Got it?

 

EDIT 2:

Heller ingen soss. EOD!

DER er feilen!

 

det har ikke med drittsekk eller ikke å gjøre, men hva DU synes om deg selv!

 

hvis du selv synes at du er en grå og kjedelig mus, så gjør garantert andre det også!

 

Jobb litt med selvtilliten så kommer resten av seg selv! :w00t:

Lenke til kommentar

Eh, neivel...

Mange som sier de ikke liker ditten og datten, men det er bare en fornektelse fra deres side. Alle like de som er "populære" og "kule".

Det er ikke noe nytt.

 

Skjønner de personene veldig godt jeg. Kan ikke nekte for at hun jeg liker er ganske så "populær"...

 

Men "ukule" meg har ikke noen sjanse som vanlig.

 

:hrm:

Endret av Goophy
Lenke til kommentar
Eh, neivel...

Mange som sier de ikke liker ditten og datten, men det er bare en fornektelse fra deres side. Alle like de som er "populære" og "kule".

Det er ikke noe nytt.

 

Skjønner de personene veldig godt jeg. Kan ikke nekte for at hun jeg liker er ganske så "populær"...

 

Men "ukule" meg har ikke noen sjanse som vanlig.

 

:hrm:

Hmm... Du ser jo ganske kjekk ut egentlig da :hmm:

Det ser ut som om du er en sånn person som ikke har noen problemer med å skaffe seg dame.

 

Jeg har ALDRI hatt en jente! Det skuffer meg egentlig litt

:cry:

Lenke til kommentar
Hmm... Du ser jo ganske kjekk ut egentlig da :hmm:

Det ser ut som om du er en sånn person som ikke har noen problemer med å skaffe seg dame.

 

Jeg har ALDRI hatt en jente! Det skuffer meg egentlig litt

:cry:

Takk. :love:

 

Men jeg har seriøst aldri hatt et langvarig forhold.

Problemer med å skaffe meg dame har jeg jo...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...