Goophy Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 (endret) Liker du henne da? hvis ja, så hvorfor ikke go for it? For de som ikke har fulgt med litt har jeg blitt dumpet av sånn ca. 3 jenter før i sommer. Vetikke om jeg gidder... Får snakke litt mer med henne når hun kommer på MSN igjen senre ikveld... Edit: Glemme ord er farlig. Endret 31. august 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Jenter er ihvertfall noen merkelige dyr.Men jeg tror det er ei som hinter til at hun liker meg, irriterende. Hvorfor skal det være så vanskelig å bare si det!? mange som har problemer med å snakke.. ofte mye enklere å holde kjeft.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Ja, men om man holder kjeft går man glipp av mye som kunne vært veldig hyggelig og koselig. Det er jo ikke farlig å si sånt heller. De fleste klarer å si nei på en hyggelig måte, uten å såre personene osv. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Jeg har litt problemer med å hooke opp med jenter. Er ikke den personen som begynner å prate som en foss med folk jeg ikke kjenner i det hele tatt, men det som er rart er at jeg snakker masse med jenter jeg kjenner fra før. Tror faktisk jeg hadde en reell sjanse med en jente jeg gikk i klasse med for to år siden. Vi satt ved siden av hverandre omtrent hver dag i et helt år, og vi fikk etterhvert en veldig god kontakt. Jeg tror oppriktig talt det kunne utviklet seg til å bli noe, men jeg turte selvfølgelig aldri å ta det noe lenger enn det å prate i klasserommet. Nå går vi ikke i samme klasse lenger, og jeg er tilbake der jeg startet. Føler at jeg aldri får vist frem meg selv på en positiv måte. Men det handler vel om å ha selvtillit nok, noe jeg dessverre ikke har.... Lenke til kommentar
Skabbfot Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Jeg liker geeks.. hehe Er geek selv så. ^_^ Lenke til kommentar
mariuski Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Synes ikke det mekken greiene hørtes bra ut men søte gutter med bandidos pelle sveis som ofte er vledig pene og veldig soss er somregel drittsekker da Og de kunne jeg sikkert fallt for Eh? Er jeg en drittsekk EDIT: Til alles informasjon: Jeg har IKKE draget. Got it? EDIT 2: Heller ingen soss. EOD! DER er feilen! det har ikke med drittsekk eller ikke å gjøre, men hva DU synes om deg selv! hvis du selv synes at du er en grå og kjedelig mus, så gjør garantert andre det også! Jobb litt med selvtilliten så kommer resten av seg selv! Lenke til kommentar
grønn_på_data Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 eg liker ikkje drittsekker..... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Eh, neivel... Mange som sier de ikke liker ditten og datten, men det er bare en fornektelse fra deres side. Alle like de som er "populære" og "kule". Det er ikke noe nytt. Skjønner de personene veldig godt jeg. Kan ikke nekte for at hun jeg liker er ganske så "populær"... Men "ukule" meg har ikke noen sjanse som vanlig. Endret 1. september 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Eh, neivel...Mange som sier de ikke liker ditten og datten, men det er bare en fornektelse fra deres side. Alle like de som er "populære" og "kule". Det er ikke noe nytt. Skjønner de personene veldig godt jeg. Kan ikke nekte for at hun jeg liker er ganske så "populær"... Men "ukule" meg har ikke noen sjanse som vanlig. Hmm... Du ser jo ganske kjekk ut egentlig da Det ser ut som om du er en sånn person som ikke har noen problemer med å skaffe seg dame. Jeg har ALDRI hatt en jente! Det skuffer meg egentlig litt Lenke til kommentar
wannabe nerd Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Det var noen som sa: "Du er hva du velger å være og ikke noe annet". (eller noe sånnt ) Syns det virker sant nok jeg Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Hmm... Du ser jo ganske kjekk ut egentlig da Det ser ut som om du er en sånn person som ikke har noen problemer med å skaffe seg dame. Jeg har ALDRI hatt en jente! Det skuffer meg egentlig litt Takk. Men jeg har seriøst aldri hatt et langvarig forhold. Problemer med å skaffe meg dame har jeg jo... Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Aldri hatt "dame" fordi jeg ikke vil. Syns det er veldig greit å tenke slik.. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Aldri hatt "dame" fordi jeg ikke vil. Syns det er veldig greit å tenke slik.. Da tror jeg du lyver for deg selv Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Kan jo være han er homofil (ikke slemt ment) Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Ja! Isåfall er det ikke rart! Tror nesten jeg skal finne meg en gutt snart jeg! Jeg har iallefall ikke kjangs hos jentene! Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Ja! Isåfall er det ikke rart! Tror nesten jeg skal finne meg en gutt snart jeg! Jeg har iallefall ikke kjangs hos jentene! nesten så jeg tenker sånn også! skal vi bli kjærester :!: ? Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Kan jo være han er homofil (ikke slemt ment) Tenkte på det samme. Er selvfølgelig en mulighet, og det var ikke meningen å generalisere på noen som helst måte. Fant bare ikke en bra måte å skrive det på Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Tror nesten jeg skal finne meg en gutt snart jeg! Jeg har iallefall ikke kjangs hos jentene! hehe, så desperat håper jeg at jeg aldri blir! Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Ja! Isåfall er det ikke rart! Tror nesten jeg skal finne meg en gutt snart jeg! Jeg har iallefall ikke kjangs hos jentene! nesten så jeg tenker sånn også! skal vi bli kjærester :!: ? Hehehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå