Dr.X Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) blabla, menn går for alt med pupper og innovertiss. "Er det høl', er det håp!", aye ? Endret 29. august 2004 av Dr.X Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Jeg tar poenget ditt Sex er ikke alt. Nettopp, var det jeg ville frem til. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Men for meg er kosing og slikt bedre og viktigere enn sex... Det samme for meg ... jeg kan lettere se for meg en koselig kveld foran tv'en med god mat og kosing Men hadde sikkert ikke skadet med litt sex da innimellom Men jeg ser for meg at det jeg sa er koseligere enn sex da Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Det starter jo som regel med kosingen og utvikler seg etterhvert til litt sengekos. Begge delene er like viktig Endret 29. august 2004 av Jerre Lenke til kommentar
Bach Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Nei, ikke sånn ment.Men enkelt driver og skal ha sex _hele_ tiden. Mener bare at det er tull og tøys. Men som sagt, folk er forskjellige... Og jeg aner ikke en dritt om dette, da jeg er n00b i langvarige forhold. Goophy har et poeng her. Sier ikke at dette er regelen. Men å stresse med å få "døppa reka" kan gjøre det vanskelig å bli intime på andre måter enn det rent fysiske. Om man har tid, og mot, til å ha med seg både kropp og sjel inn under dyna kan man plutselig fly magisk teppe til Nirvana istedenfor å ta bussen til Hoksund. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Nei, ikke sånn ment.Men enkelt driver og skal ha sex _hele_ tiden. Mener bare at det er tull og tøys. Men som sagt, folk er forskjellige... Og jeg aner ikke en dritt om dette, da jeg er n00b i langvarige forhold. Jeg tar poenget ditt Sex er ikke alt. hvis sex ikke er alt, hva er resten? Lenke til kommentar
Paull Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 hvis sex ikke er alt, hva er resten? Noen som kan ta oppvasken, vaske klær og betale regningene dine Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 hvis sex ikke er alt, hva er resten? Noen som kan ta oppvasken, vaske klær og betale regningene dine d har jeg mamma til... (kødd) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 hvis sex ikke er alt, hva er resten? Noen som kan ta oppvasken, vaske klær og betale regningene dine Wow, du ber jo bare om å være virgin-for-life! Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Jeg vil heller være den jeg er, og uten de kvinne tingene, enn å være noe jeg ikke er og få dem alle! Lenke til kommentar
Paull Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 hvis sex ikke er alt, hva er resten? Noen som kan ta oppvasken, vaske klær og betale regningene dine Wow, du ber jo bare om å være virgin-for-life! Jfr. navn på tråden. Lenke til kommentar
nord Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 the selvtillit comes rulling in i beruset tilstand ellers er jeg fornøyd med meg selv Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Forhold innledet i beruset tilstand varer som oftest ikke lengre enn til nesten morgen. Ikke stort å samle på mao. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 det er ikke alle jenter som liker drittsekker da ...... men fleste parten faller for de liksom, sikkert fordi at de tror de er kule når de er sammen med de som skiller seg ut! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 eller at de skal finne den typen som pappa og mamma liker minst og provosere dem. dette fenomenet gjelder jo mest i tenåra da... vet bare at hvis jeg noen gang får en datter på 13-15 og hun kommer hjem med en jypling med caps og svart bmw, ja da henter jeg alu balltreet mitt... Lenke til kommentar
nord Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Forhold innledet i beruset tilstand varer som oftest ikke lengre enn til nesten morgen.Ikke stort å samle på mao. hehe, det har du rett i Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Jeg kan være en drittsekk en gang i blandt .. ingen jenter liker meg Edit: er som oftes hyggelig Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Jenter er ihvertfall noen merkelige dyr. Men jeg tror det er ei som hinter til at hun liker meg, irriterende. Hvorfor skal det være så vanskelig å bare si det!? Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Jenter er ihvertfall noen merkelige dyr.Men jeg tror det er ei som hinter til at hun liker meg, irriterende. Hvorfor skal det være så vanskelig å bare si det!? Liker du henne da? hvis ja, så hvorfor ikke go for it? Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Jenter er ihvertfall noen merkelige dyr.Men jeg tror det er ei som hinter til at hun liker meg, irriterende. Hvorfor skal det være så vanskelig å bare si det!? mange som har problemer med å snakke.. ofte mye enklere å holde kjeft.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå