darkness| Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Jeg skulle gjerne sagt i fra, men jeg liker desverre en annen Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Du får si ifra når du er ledig igjen da. Men jeg tror de fleste jenter _forventer_ at de skal bli "sjekket" opp. Irriterende egentlig. Man kan jo ikke sjekke opp alle jenter man vet om heller. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 et spørsmål til jentene, føler dere jenter det samme? at gutta bare likk er de slemme jentene...eller noe sånt...? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Trenger bare sjekke opp de du merker vil bli sjekket opp Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Tror faktisk jeg aldri har merket at noen vil bli sjekket opp av meg. Rart kanskje. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) et spørsmål til jentene, føler dere jenter det samme? at gutta bare likker de slemme jentene...eller noe sånt...? they just want teh pretty girls *teh whine* Jeg ville ikke hatt noen som ikke likte meg for den jeg er, så om guttene bare er ute etter noe annet enn det, så får det bare være. Tror faktisk jeg aldri har merket at noen vil bli sjekket opp av meg.Rart kanskje. Kanskje du ikke ser godt nok etter? Gutter har aldri vært noe flink til å ta hint Endret 29. august 2004 av darkness| Lenke til kommentar
Levicom Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 godt spørsmål, det skulle eg gjerne visst Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Kanskje du ikke ser godt nok etter? Gutter har aldri vært noe flink til å ta hint Sant nok. Jeg kan _ikke_ ta et hint. Men hvorfor ikke bare si det rett ut? Hinting er for svake mennesker... Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Hvorfor liker jenter drittsekker? Det er fordi jentene er noen drittsekker de også ! Så de fortjener ikke noe bedre selv heller. Men hvis en jente kan se det snille og gode i oss nerder, (nerder er positivt bare så det er sagt) så fortjener de det beste ! Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Jeg liker ikke slemme jenter, så lenge de ikke er slem mot meg og sårer meg og slikt så er det vel bra, men de skal vere litt røffe i kantene og slik da, og hun må vere selvstendig og ikke dum som et brød.. I love my twiglet Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Sannheten. Den der tror jeg ikke på, varierer fra person til person. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Sannheten. Hahaha Bra at du innrømmer at du bare tenker på sex, da Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Jeg synes sex er oppskrytt. Vil heller ligge og kose med ei mens man ser på tv eller bare slapper av. Er ikke så kravstor jeg, alt jeg vil ha er litt kjærlighet. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Jeg synes sex er oppskrytt.Vil heller ligge og kose med ei mens man ser på tv eller bare slapper av. Er ikke så kravstor jeg, alt jeg vil ha er litt kjærlighet. I prefer a little bit of both Et forhold uten sex = Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Tja, har ikke opplevd et forhold med noen av delene, så jeg vet ikke... Men for meg er kosing og slikt bedre og viktigere enn sex... Folk er vel forskjellige. Lenke til kommentar
stout Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Sannheten. Den der tror jeg ikke på, varierer fra person til person. Sant. Men generalisering og overdrivelser er morsomme måter å få fram poenger på. Kort oppsummert: Damer går for penger og makt, evt. badass mofo hvis penger og makt er utilgjenglig, menn går for alt med pupper og innovertiss. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Tja, har ikke opplevd et forhold med noen av delene, så jeg vet ikke...Men for meg er kosing og slikt bedre og viktigere enn sex... Folk er vel forskjellige. Et forhold uten sex funker en liten stund, men ikke i lengden. Sex er en naturlig ting. Har du ikke lyst til å ha sex med partneren din så er det noe galt med deg (depresjoner, sykdom) eller forholdet Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Nei, ikke sånn ment. Men enkelt driver og skal ha sex _hele_ tiden. Mener bare at det er tull og tøys. Men som sagt, folk er forskjellige... Og jeg aner ikke en dritt om dette, da jeg er n00b i langvarige forhold. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Nei, ikke sånn ment.Men enkelt driver og skal ha sex _hele_ tiden. Mener bare at det er tull og tøys. Men som sagt, folk er forskjellige... Og jeg aner ikke en dritt om dette, da jeg er n00b i langvarige forhold. Jeg tar poenget ditt Sex er ikke alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå