Mikal Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Hei. Spørsmålet er enkelt, hvorfor liker (ofte) jenter gutter som er drittsekker? De SNILLE personene har IKKE draget, mens skittstøvlene har draget (ofte). Hvooorfor? Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 er du forelsket i noe ? Jeg tror de som er drittsekker tøffer seg ut, og tenker kun en ting Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Har jeg også lurt på.. Som regel de "kule" gutta som går mekken med bleika hår, piercing, buffalo sko, (røyker selvfølgelig, fyllefest hver helg) som får noen fjortisbitches.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 (endret) Det er rester av våre dyriske instinkter. Drittsekker er ofte tøffe tryner og småhissige agressive menn/gutter og disse ville være bedre rustet til jakt og sånt. Derfor er det gjerne at kvinner/jenter blir tiltrukket disse pga instinktene. Desverre. Edit: Før når eg var drittsekk og gikk rundt og banket folk så var det mange jenter som likte meg og greier. Ble da "nerd" og roet meg helt ned og er snill.... da forsvant alle. Endret 23. august 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Synes ikke det mekken greiene hørtes bra ut men søte gutter med bandidos pelle sveis som ofte er vledig pene og veldig soss er somregel drittsekker da Og de kunne jeg sikkert fallt for Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Jeg liker snille gutter jeg... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Jeg liker ikke gutter, jeg liker menn! Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Edit: Før når eg var drittsekk og gikk rundt og banket folk så var det mange jenter som likte meg og greier. Ble da "nerd" og roet meg helt ned og er snill.... da forsvant alle. Kjenner til den ja... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Heldigvis er jeg forbi det stadiet at man ikke får damer pga man er snill nå. Nå finnes det faktisk intelligente damer rundt meg, som faktisk ser etter andre ting enn bare drittsekker. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Jeg liker helst jenter som skiller seg ut enn andre, tenker litt unik, har god selvtillit. Ikke de som fester og leter etter "One-night-stand" Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 (endret) Synes ikke det mekken greiene hørtes bra ut men søte gutter med bandidos pelle sveis som ofte er vledig pene og veldig soss er somregel drittsekker da Og de kunne jeg sikkert fallt for Eh? Er jeg en drittsekk EDIT: Til alles informasjon: Jeg har IKKE draget. Got it? EDIT 2: Heller ingen soss. EOD! Endret 23. august 2004 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 (endret) Jeg liker ikke gutter, jeg liker menn! Takk Btw, drit i det gutter, jenter er faen meg bare noe drit uansett... Moro i 5 timer til 4månder så er det bare kjipt jo... Ikke deg da Kine Endret 23. august 2004 av bugbear Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 EDIT:Til alles informasjon: Jeg har IKKE draget. Got it? Prøvd å klippe deg? ...Kødder. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 (endret) EDIT:Til alles informasjon: Jeg har IKKE draget. Got it? Prøvd å klippe deg? ...Kødder. Vel, jeg bør nesten det hvis folk får inntrykk av at folk med "min type sveis" er noen drittsekker, er sosser o.l. Det er så langt fra meg som man kan beskrive meg. Endret 23. august 2004 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 (endret) Synes ikke det mekken greiene hørtes bra ut men søte gutter med bandidos pelle sveis som ofte er vledig pene og veldig soss er somregel drittsekker da Og de kunne jeg sikkert fallt for Ahahaha, stakkers Pelle. Men han er grådig fin på håret, det skal han ha.. Anette_: du var gjerne litt frekk med Pelle der.. Endret 23. august 2004 av SteffyBoy Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 hmmm visst jenter liker drittsekker, da må jo jeg være über grei jed da Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Jeg liker ikke gutter, jeg liker menn! Ånei. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 For å klare litt opp i ting mente jeg ikke at Bandidos Pelle er drittsekk eller soss . Er dårlig til å forklare og skulle frem til at han var fin på håret. også ble det til at han trodde at han var drittsekk jaja, har ordna det opp på pm da.. Sorry igjen forresten..! Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Jeg liker ikke gutter, jeg liker menn! May I offer you a stiff one? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Hehe, det er løst, Anette_. No hard feelings. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå