South_Bridge Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Som en fornuftig person som jeg er så er varer(data osv) kjøpt fra elkjøp/expert bannet. og hvorfor? En ting er den høyere prisen i forhold til nettpris, og en annen er jo "kvaliteten", for når en selger prøver å dytte et GeForce 4 kort ned nakken på deg så sier det seg selv at dette her kan jo bare bli "gode" greier... Men det falt meg faktisk inn, som det svake menneske som jeg er, å vurdere Freecom disken fra Elkjøp. Tenker meg at en ekstern sak på 80 gig kunne jo være praktisk. Og poenget var at jeg ikke trenger så mye plass på en eventuell ekstern disk. 80 gig holder lenge. Så er det noen som har erfaringer/meninger med saken? Har "testa" den kjapt på usb2, og da funka den rimelig bra faktisk.... Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Det er en helt grei disk ... ikke noe fancy, men prisen er jo meget overkommelig. Funker helt som alle andre eksterne disker. Lenke til kommentar
Propaganda1 Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 var innom elkjøp i dag,fordi det er nærmeste sjappa,og skulle kjøpe meg en MaxtorOnetouch ekstern HD... de hadde ikke flere igjen,og jeg så også en freecom... men hadde aldri hørt om det før,så jeg sparte pengene mine,og drar til oslo i morgen isteden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå