magnusr Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Noen som har klart å modda 6800 standard kortet sitt til 16 pipes? Rivatuner er vel enda ikke klar med sin softmod før om 1 - 2 uker enda. Har hørt at å flashe biosen til GT el var det ultra bios så fikk en 16 pipes. Så flashe tilbake til orginal bios så hadde en fremdeles 16 pipes. Må vel gjøre dette pga mem hastigheter. Litt skummelt siden hvis en får problemer så har en foreløpig vel ingen metode å få tilbake de 12...... Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Flashinga er med X800PRO VIVO kort.. Hvis alt fucker seg, så er det jo bare å flashe tilbake ved å bruke et PCI skjermkort.. Lenke til kommentar
TDK Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Jeg har også lest om noen i en test som flashet biosen til en modda GT bios. Dermed fikk de aktivert alle 16 pipes. Men de var defekte så de måtte bruke et eller annet flash program for og flashe tilbake og deaktivere 4 pipes.... Ikke noe og andbefale med andre ord... Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Hmm, visste ikke at man kunne flashe nu også, da har jeg lært noe nytt i dag også Blir spennende å se om RivaTuner har fått det til. Lenke til kommentar
sunh Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 (endret) Har lest litt på tråden ang. nye Rivatuner på Guru3D. De har visst programmet klart, men de driver og tester ut. En av utviklerne av Rivatuner sier i tråden at de hadde sett 4 (av 10) kort som moden skulle funke på...40% er jo slett ikke verst. Er absolutt verdt et forsøk, ettersom det (slik jeg har forstått det) ikke er noen som helst risiko med i bildet. Tror de skal adde noe mer features før de slipper ny versjon også. Mener jeg leste at denne softmodden ikke var det eneste som var nytt i neste versjon. Kan også være derfor det tar litt tid mener jeg. Jeg venter ihvertfall i spenning. Endret 23. august 2004 av sunh Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Dvs at visst de 4 extra pipelines ikke funker så er d bare å skru tilbake til 12? Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Dvs at visst de 4 extra pipelines ikke funker så er d bare å skru tilbake til 12? Ser visst sånn ut.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå