Gå til innhold

Noen med erfaring, HJELP!!

Anbefalte innlegg

Poster dette i annet om data fordi det har noe med vannkjøling å gjøre, så andre som har drevet med dette kan kanskje hjelpe meg.

Jeg skal lime plastdeler, som skal ligge i vann, å som derfor må bli vanntett. Hvilken type lim eller epoxy er superbra til dette her? som blir 100% vanntett og som jeg ikke trenger ha solide doser med, som ikke er for dyrt, og som tåler en arbeidstemp på ca 30C? :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Syntech skrev (2002-05-03 13:06):

Poster dette i annet om data fordi det har noe med vannkjøling å gjøre, så andre som har drevet med dette kan kanskje hjelpe meg.

Jeg skal lime plastdeler, som skal ligge i vann, å som derfor må bli vanntett. Hvilken type lim eller epoxy er superbra til dette her? som blir 100% vanntett og som jeg ikke trenger ha solide doser med, som ikke er for dyrt, og som tåler en arbeidstemp på ca 30C? :smile:

For en del år tilbake, den gangen jeg bygde mitt eget 250 ltr, akvarie, kjøpte jeg noe silikonlim i en akvarieforretning... Var ikke så dyrt den gangen, men er ikke sikker på om det kan brukes på vanlig plast...

Lenke til kommentar

Tror ikke jeg ville ha gått for Araldit... blir normalt ganske sprøtt, og jeg tviler på at det sitter så bra etter noen år under vann.

Men noe silikon som er beregna på bruk under vann høres ikke dumt ut.... Er jo flere ting som skal festes under vann og som skal tåle flere 100liters trykk over lengre tid, så noe må jo finnes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...