Marcelo Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Kjøpte nytt kabinett på startit.no så er det sånn usb og ting lydinngang og mikrofon inngang men klarer ikke å koble det te hovedkortet for jeg finner ikke ut hvor tingene skal inn. kan noen her hjelpe meg??? Jeg har et MSI KT4 Ultra og et soundblaster live lydkort. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Les manualen for hovedkort, eventuelt hos msi sine nettsteder -Clvn Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Det står +5v gnd etc i manualen til hovedkortet. Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 (endret) kor då i manualen? og ka vil det si? Endret 23. august 2004 av Marcelo Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 (endret) *hint* LES! *hint* EDIT **** Unskyld hvis jeg var "uhøflig", men se fremme i manualen. Der eller bak pleier det stå innholdsfortengelse... Endret 23. august 2004 av Carrox Lenke til kommentar
arildjr Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 er ikke de frontene på kabinettet bare å linke med dem bak da? mulig jeg tar feil men sånn var det på mitt gamle kabinett...at du må dra ledningen fysisk gjennom kabinettet gjennom et pci hull å rett og slett plugge i bak for at det skal virke Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 er ikke de frontene på kabinettet bare å linke med dem bak da? mulig jeg tar feil men sånn var det på mitt gamle kabinett...at du må dra ledningen fysisk gjennom kabinettet gjennom et pci hull å rett og slett plugge i bak for at det skal virke akkurat det jeg mååte gjøre også på mitt nye kabinett Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 det virker ikke som om det er sånt me mitt Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 (endret) får sånn halveis usb`en te men for ikke lyd på lydinngangene i fronten av kabinettet liksom noen så kunne gitt meg en hjelpenes hånd der. eg har soundblaster live lydkort Endret 24. august 2004 av Marcelo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå