-=Petter=- Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 da jeg starter pc`n for jeg opp skriften som er i bios/dos eller hva det nå enn heter, men da windows logoen kommer forsvinner det, slik har det vært en stund og da har det hjulpet å skru av og på, men nå har skjermen begynt å kutte da jeg også har kommet inn i windows... Dette er en slag ECS maskin hvis jeg ikke husker helt feil... KJøpt hos www.multicom.no Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Høres mistenkelig ut som en kontaktfeil mellom skjermen og resten av maskinen. Prøv å snakk med Multicom og hør om de vet om det er et kjent problem. Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 men det som er litt rart er jo at det skjer ikke hvis jeg ikke går inn i windows, kan det da kanskje være no driver problemer? Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Så hvis du holder deg lenge utenfor Windows (i BIOS f.eks.) så skjer det ikke? Hvilket skjermkort sitter det i den PC-en? Start -> Kontrollpanel -> System -> Maskinvare -> Enhetsbehandling -> Skjermkort. Lenke til kommentar
williamthebloody Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Så hvis du holder deg lenge utenfor Windows (i BIOS f.eks.) så skjer det ikke? Hvilket skjermkort sitter det i den PC-en? Start -> Kontrollpanel -> System -> Maskinvare -> Enhetsbehandling -> Skjermkort. Han kommer jo ikke inn i Windows Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Så hvis du holder deg lenge utenfor Windows (i BIOS f.eks.) så skjer det ikke? Hvilket skjermkort sitter det i den PC-en? Start -> Kontrollpanel -> System -> Maskinvare -> Enhetsbehandling -> Skjermkort. Han kommer jo ikke inn i Windows Detaljer, detaljer... Ring og prat med Multicom, kan være at panelet er gåent alikevel. Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 jeg har faktisk det samme problemet med min multicom kjøpte bærbar. jeg starter maskinen og hører det bråker noe innmari, men skjermen er svart. det har gått noen ganger, men når jeg restarter så blir det sånn igjen Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Fikk inn en Medion bærbar i dag der skjermen også var nesten svart. Der viste det seg å være den "tappen" som skal sørge for at skjermen slokkes når man lukker lokket som var bøyd. Utrolig dårlig patent på den PC-en, men fant da ut av problemet der. Sjekk det for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 takk for all hjelp hittil, skal sjekke pcn bare far min tar den med seg hjem igjen... Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 det var nok bare driveren som hadde klikka.... virker som om den funker normalt nå igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå