Guffen- Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 (endret) Hei! Skal bestille pc for en kompis. Han skal bruke den til internett og word. Ikke spilling. Har ikke bestemt meg for om jeg skal satse på barebone eller vanlig kabinett. At den er liten og stilig er et pluss, og her er jo barebone'ene fine Pris/ytelse er viktig, men legger mest vekt på at den skal være billigst mulig. Et lavt støynivå hadde også vært flott! Samma om det er intel eller amd system. Den må ha: diskettstasjon dvd-brenner (nec) trådløst 54g nettverk (som kan brukes sammen med linksys wrt54g) 17" lcd skjerm 512 ram 120/160 gb harddisk Skjermkort (kan gjerne vært innebygd på hovedkort, men MÅ ha tv-ut) Har bygd mest spill-pc'er før, så er ganske i tvil her. Setter pris på all hjelp! edit: prisklasse ja... kommer vel litt an på lcd skjermen, men resten av pc'n må ikke over 5000! Helst billigst mulig. Endret 23. august 2004 av Guffen- Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Er jo bare å bestille en bygg selv pc fra psdata, finner sikkert en som passer de kravene der midt i blinken. Følger jo ikke med skjerm på de pakkene, så da står du fritt til å velge lcd. Skal du ha en billig og bra lcd anbefaler jeg Acer, bare sjekk på psdata Lenke til kommentar
Guffen- Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 bygg-selv-pv fra psdata har ikke 512 ram / trådløst nettverk / dvd-brenner / 120-160 gb harddisk, men takk for forslaget.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå