LessThanJake Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Jeg skal ha en ny stillegaående strømforsyning, men jeg er kresen. Før hadde jeg en Enermax 350W Whisper Series, men jeg syntes den bråkte litt. Så jeg modda den. Men i ettertid angrer jeg, for jeg vil ikke ha en modda PSU stående å gå når jeg ikke er i huset (selv om jeg er sikker på mitt eget arbeid). Jeg tenkte jeg skulle prøve meg på en med 12cm vifte og satset på NorthQ 4001 Silent, som jeg har sett flere omtale som stille. Enermax'en var ok men NorthQ'en var en katastrofe, bråker som et uvær og leverer elendig strøm (har måttet justere i BIOS for at pcen ikke skal fryse). Så det jeg trenger er en strømfosyning > 300W som ikke kan høres. Har tenkt på MIST 350W, 12cm PAPST vifte, men er litt skeptisk til 12cm vifte. Noen som har erfaring med flere forskjellige strømforyninger og vet hva som er bra. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Kjøp en Thermaltake strømforsyning. Det medfølger viftestyring, å kjører du den på det laveste blir det helt nede i 17dba, nermest lydløst. Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=277623&hl= Mange tips her. Ellers må jeg få si at dette er et tema som er ofte oppe her på forum, bruk søkknappen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå