Franking Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 (endret) er det noen som kan si meg hva som er forskjelen på NF7 og NF7-S er det bare firewire og s-ata eller det noe andre ting som utgjør stor forskjel grunnen til spørsmålet er at eg ikke har bruk for s-ata eller Firewire men er ute etter overklokings mulighetene takk på forhånd Endret 23. august 2004 av Franking Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Er vel et Soundstorm lydkort på NF7-S. Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Trudde det var soundstorm lydbrikke på nf7 også jeg. Mulig jeg tar feil. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 NF7-S: Soundstorm,Firewire og S-ata'n Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 NF7-SNF7 Jo, takk for at du bekrefter det som allerede har blitt sagt. Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 NF7-SNF7 Jo, takk for at du bekrefter det som allerede har blitt sagt. For det du sa tilførte jo så mye nytt til saken...? er det bare firewire og s-ata eller det noe andre ting som utgjør stor forskjel + Er vel et Soundstorm lydkort på NF7-S. = NF7-S: Soundstorm,Firewire og S-ata'n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå