BBC Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Flere som har problemer med .tk-domenet sitt? Når jeg taster inn "mitt domene", så får jeg beskjed om at det allerede er registrert av noen andre og blir ikke redirected :sad: Registrerte domenet for ett par måneder siden... Er det nå dot.tk viser sin dårlige side? Lenke til kommentar
xeon Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Toppdomenet tk er vel ikke det beste valget skal du ha en stabil side, men virker med home.no ... Hadde tk domene før, elendig.. Lenke til kommentar
tom^ Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Hei Du må ha ett visst antall besøkende innen 90 dager fra reg. dato (30 stk). Hvis færre, så blir det fjernet. Mvh Tom Erik Hattrem Lenke til kommentar
BBC Skrevet 3. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2002 Jaja... får vel bare opprette nytt .tk-domene og vente i nye 3 mnd, eller få flere besøkende :smile: Lenke til kommentar
Monhart Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Aldri hatt problemer med dot.tk domenet mitt jeg. http://www.goma.tk Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Prøvde å redirecte min side med .tk domenet, men det tar jo ulovlig mye lengre tid å laste ned siden enn når jeg går direkte til URL'en til siden min da, og jeg har 2MBit linje, så det må være hos .tk problemet ligger. .tk suger! Lenke til kommentar
swanky Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Jeg betaler 65 kroner i året for å registrere et .com/.net/.org Jeg har defor litt problemer med å skjønne hvorfor alle kaster seg på .tk Kan noen gi meg en forklaring? Eller er det bare prisen det går på? Lenke til kommentar
tom^ Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Hei Hvor får man com/net/org til 65,-/år ? :smile: Billigste jeg har funnet er 35$/år Mvh Tom Erik Hattrem Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Tial Swanky: Kan du redericte diit com/net domene til hvilken som helst URL? Hvor var det så billig_? Lenke til kommentar
swanky Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Hos http://www.stargate.com til $8.85 dersom du registrerer to domener samtidig. Ellers er vel http://www.reg2c.com de billigste. Du kan kjøpe credits helt ned i $7.15/stk og bruke disse til å betale for domenene dine (en credit = ett domene i ett år). Passer glimrende for oss som har mange domener :wink: Når det gjelder redirection så tilbyr vel mydomain.com dette gratis, i alle fall for et visst antall domener. Er ikke helt sikker på dette, jeg får som oftes gratis hosting pakker fra web hosting firma. Ellers så kjøpte jeg en billig reseller account som gjør at jeg kan hoste så mange top level domains som jeg bare orker for $10/mnd. Så får jeg alt jeg trenger; masse plass, nok transfer, MySQL, CGI, PHP, POP3/IMAP, FTP osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå