andreh Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 Har lastet ned en del musikk fra DC og Kazaa der det etter en liten stund i sangen kommer en fryktelig piping og uling i stedenfor musikk. Sikker på at mange skjønner hva jeg mener. Er det noe navn på denne typen kopibeskyttelse? Finnes det noe program som søker gjennom alle mp3 filene på maskinen din som er ødelagte og sletter de? Orker ikke å lete gjennom alle. Lenke til kommentar
monstar Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 Når sangen er herpet er det bare å laste ned en ny en av samme slag BTW dette er ulovlig... Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 (endret) En PC har ikke ører. Den sender bare ut den lyden den får beskjed om fra winamp etc. Du må nok gjøre det manuelt, desverre. Endret 23. august 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
talisar Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 If you don't know the rules, don't play the game:) Kort sagt.. vet du ikke hvordan du får tak i mp3'er som ikke er ødlagte.. ikke last ned:) Lenke til kommentar
LiTe Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 Når sangen er herpet er det bare å laste ned en ny en av samme slag BTW dette er ulovlig... Vel, det er vel ikke nevnt hva han laster ned av musikk, så det blir vel litt vanskeli å gjøre det ulovlig.. Og så kan man jo gå over på loven om backup, og nedlastning til eget bruk som jeg har oppfattet at visstnok skulle blitt lovlig.... så konsentrer dere heller om spørsmålet en om det er lov eller ikke... er nok flere som ønsker svar på dette, selv om ikke jeg har det. Lenke til kommentar
Kilko Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 Jepp. MANGE som misforstår hva som er ulovlig. Du kan uansett laste ned pirat mp3 uansett om du ikke eier cd'n. Du må KUN ha det til eget bruk da! Ikke noe deling videre eller salg. Men det er lov å laste ned pirat! (så lenge det blir holdt for seg selv, som ikke gjør det så pirat) Pirat = Stjeler og selger/deler videre. Lenke til kommentar
trulsta Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 Lite: Lautsprecher har jo svart. Lenke til kommentar
LiTe Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 Lite: Lautsprecher har jo svart. hvis du hadde sett timestampen på meldingene våre, så har du sikkert fattet grunnen til at vi er to som har svart på det. Lenke til kommentar
monstar Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 Jepp. MANGE som misforstår hva som er ulovlig. Du kan uansett laste ned pirat mp3 uansett om du ikke eier cd'n. Du må KUN ha det til eget bruk da! Ikke noe deling videre eller salg. Men det er lov å laste ned pirat! (så lenge det blir holdt for seg selv, som ikke gjør det så pirat)Pirat = Stjeler og selger/deler videre. Da har jeg vel mirforstått Lenke til kommentar
nonplus Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 For svare på det orginale spørsmålet: søk etter "mp3shield" Lenke til kommentar
andreh Skrevet 25. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. august 2004 For svare på det orginale spørsmålet: søk etter "mp3shield" takk, fant hjemmesiden på nettet. og det virker som om det kan hjelpe, har ikke prøvd produktet men det virker som det skal fungere. litt rart at det programmet jeg søker faktisk finnes når så mange sa at det var umulig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå