Gå til innhold

Program til å søke og slette "fake" mp3 filer?

Anbefalte innlegg

Har lastet ned en del musikk fra DC og Kazaa der det etter en liten stund i sangen kommer en fryktelig piping og uling i stedenfor musikk. Sikker på at mange skjønner hva jeg mener. Er det noe navn på denne typen kopibeskyttelse? Finnes det noe program som søker gjennom alle mp3 filene på maskinen din som er ødelagte og sletter de? Orker ikke å lete gjennom alle.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når sangen er herpet er det bare å laste ned en ny en av samme slag :p

BTW dette er ulovlig...

Vel, det er vel ikke nevnt hva han laster ned av musikk, så det blir vel litt vanskeli å gjøre det ulovlig..

Og så kan man jo gå over på loven om backup, og nedlastning til eget bruk som jeg har oppfattet at visstnok skulle blitt lovlig....

så konsentrer dere heller om spørsmålet en om det er lov eller ikke... er nok flere som ønsker svar på dette, selv om ikke jeg har det.

Lenke til kommentar

Jepp. MANGE som misforstår hva som er ulovlig. Du kan uansett laste ned pirat mp3 uansett om du ikke eier cd'n. Du må KUN ha det til eget bruk da! Ikke noe deling videre eller salg. Men det er lov å laste ned pirat! (så lenge det blir holdt for seg selv, som ikke gjør det så pirat)

Pirat = Stjeler og selger/deler videre.

Lenke til kommentar
Jepp. MANGE som misforstår hva som er ulovlig. Du kan uansett laste ned pirat mp3 uansett om du ikke eier cd'n. Du må KUN ha det til eget bruk da! Ikke noe deling videre eller salg. Men det er lov å laste ned pirat! (så lenge det blir holdt for seg selv, som ikke gjør det så pirat)

Pirat = Stjeler og selger/deler videre.

Da har jeg vel mirforstått :p

Lenke til kommentar
For svare på det orginale spørsmålet:

søk etter "mp3shield"

takk, fant hjemmesiden på nettet. og det virker som om det kan hjelpe, har ikke prøvd produktet men det virker som det skal fungere. litt rart at det programmet jeg søker faktisk finnes når så mange sa at det var umulig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...