KimNK Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Jeg liker penger og gull. Og sjørøverfest? *nynnepå* Salt, btw. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 (endret) For ikke å snakke om Dobbel Cheeseburger på mÆkkÆrn! *smatt smatt* [salt ja] Huff, nå har jeg fått sjørøversangen på hjernen! Endret 23. august 2004 av Lungemannen Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 (endret) Salt Endret 23. august 2004 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 For ikke å snakke om Dobbel Cheeseburger på mÆkkÆrn! *smatt smatt*[salt ja] Huff, nå har jeg fått sjørøversangen på hjernen! Super Size Me Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 For ikke å snakke om Dobbel Cheeseburger på mÆkkÆrn! *smatt smatt*[salt ja] Spiste den i dag jeg... Lenke til kommentar
Hisoka Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Salt mat, ingen over, ingen ved siden av. Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Salt mat er garantert best! hvem liker å spise masse søt til middag f.eks? ingen.. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 jeg liker å blande sammen salt og søt mat i blendern for å se hvordan resultatet blir, f.eks pizza og vafler, det er et godt kompro miss mvh nerd-light Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Fant nå ut hvorfor pizza'en smakte litt ugg... Ananas under osten ananas er ondskap... Døøøø! Forøvrig salt mat Lenke til kommentar
henrikw Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 salt uten tvil! btw ananas og løk på pizza er skikkelig unødvendig Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Salt, Big Mac fan Se SuperSize Me. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Har sett filmen, er blitt skremt av hva han gjør...men som jeg sa i går jeg dit 1-3 ganger pr uke. Men han regissøren prøver seg som få amerikanere har råd til. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Har sett filmen, er blitt skremt av hva han gjør...men som jeg sa i går jeg dit 1-3 ganger pr uke. Men han regissøren prøver seg som få amerikanere har råd til. 1-3 ganger i uka er ganske mye. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Salt, men da salt med måte mener ikke 1/2kg salt Når jeg lager middag har jeg salt i moderatre mengder. Søtt, syrlig mv. mat (som f.eks litt eksotiske retter) er jeg ikke så veeeeldig glad i, men skal jeg først spise noe med en søtsyrlig smak lager jeg det skikkelig. Søtsyrlig fra microen klarer jeg ikke se på engang før jeg blir kvalm. Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Saltmat å sjømat å penger å gull Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Jeg er en ren konditori- og bakevarejævel. Jeg spiser meg mett på søtsaker i hytt og pine. Men jeg må innrømme at magen min setter mer pris på to hamburgere enn to bløtkaker. Så det kommer veldig an på. Søt mat er i hvert fall fullstendig himmelsk når det er lenge siden sist og når de spises i begrensede porsjoner. Skal ikke alltid stappe seg på sånt hele tida. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 salt mat... men søt er godt det og vettu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå