Gå til innhold

Nytt headsett, anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Koss Porta Pro

Jeg har disse selv og de fungerer bra hvis det ikke er mye støy i bakrunnen, MYE. Jeg har hatt de i ett halvt år og foreløpig har jeg bare ødelagt ett headsett, det fine er at det er livstidsgaranti.

Jeg synes dette headsettet er absolutt verdt pengene, 375,- hos komplett.

Link til headsett

Lenke til kommentar

Hei..

Tenker på å kjøpe et headsett i den prisklassen jeg og. Har hørt mye bra om Beyerdynamic DT231 og det kommer nok til å bli disse på meg. Mange på dette forumet og andre sier det er den beste lyden til under 1.000,-

Koss Portapro vil jeg ikke anbefale. Dårlig lyd er det i de + at alle har disse.

Skulle ikke overaske meg om folk kommer til å reagere når jeg sier det er dårlig lyd i Portapro, men jeg har de selv og er ikke særlig overbevist om at Koss Portapro = bra lyd.

Link til Beyerdynamic DT231

Lenke til kommentar

Jeg skal også kjøpe hodetelefoner i den prisklassen. Vurderer sterkt Beyerdynamic DT231, men har ikke sjansen til å få prøvd disse. Går det an å returnere dem å få pengene igjen hvis jeg ikke er fornøyd. (hpx.no)

Lenke til kommentar

Har bestilt Speed-Link Medusa surround hos play.com til 40 pund (eks. mva/toll). Fått gode kritikker sammenlignet med f.eks. Zalman. Spent på å sammenligne lydopplevelsen på disse med mine Philips HP890 som jeg synes er veldig gode. Og så har de fløyel på øreputene akkurat som på Philips (soft as velvet...)

Lenke til kommentar
Jeg skal også kjøpe hodetelefoner i den prisklassen. Vurderer sterkt Beyerdynamic DT231, men har ikke sjansen til å få prøvd disse. Går det an å returnere dem å få pengene igjen hvis jeg ikke er fornøyd. (hpx.no)

Du kan benytte deg av angreretten (14 dager etter du har motatt varen)

Men uansett, takk for alle anbefalinger.. Tror jeg skal gå for Beyerdynamic DT231

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...