Stringer Bell Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Noen som har noen erfaringer her? Har tenkt og kjøpe S65 for kun 899 der... Er de raske på levereing? Takker for svar! Lenke til kommentar
JohnBlond Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 (endret) Jeg kjøpte en M65 fra tele2.no, med portering fra Telenor. Jeg bestilte den 27. juni, og jeg ser den ble sendt fra lager den 5. juli. Da skulle jeg vel ha fått den ca 7. juli, det skulle si ca 10 virkedager. De skriver på sine sider at ved portering kan det ta opptil 25 virkedager, men det gikk mye raskere i mitt tilfelle. Uten portering bør det kanskje gå litt raskere. Ps: Da jeg bestilte kostet den kr. 299,- Noen dager senere var den satt ned til kr. 99,- Jeg sendte en mail til dem, og da fikk også jeg den til kr. 99,- Endret 24. august 2004 av JohnBlond Lenke til kommentar
Snuff Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Har selv bestilt en tlf der for noen dager siden (k700). En ting som kan være litt greit å vite, hvordan fungerer det med tanke på oppgradering av Firmware? De som kjøper i en vanlig butikk kan jo bare dra dit og få det gratis... Samarbeider tele2 med en eller annen butikkkjede for å gjøre dette litt lettere? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Hæhæhæ..fant akkurat ut at tele2 sin nettbutikk ikke støttet Mozilla Firefox Lenke til kommentar
suke Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Hei, Hvordan gikk det med kjøp av s65 gjennom Tele2 nettbutikken? Jeg skal nemlig gjøre det samme. Og hvordan er det med hensyn til guaranti og evt service når man bestille online? Og selger de telefonen med F12 eller F11? Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 Hei,Hvordan gikk det med kjøp av s65 gjennom Tele2 nettbutikken? Jeg skal nemlig gjøre det samme. Og hvordan er det med hensyn til guaranti og evt service når man bestille online? Og selger de telefonen med F12 eller F11? Gikk kjempefint det Lenke til kommentar
suke Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Det er flott å vite. Jeg bestillte for noen dager siden og venter.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå