Cyrus Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Hadde en lang sammtale med forbrukerådet igår, ser ut som det er flere en meg som har tenkt denne tanken :smile: Sjekk ut dette: http://www.itavisen.no/art/1298676.html /Cyrus [ Denne Melding var redigert av: Cyrus på 2002-05-03 12:32 ] Lenke til kommentar
pskard Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Og det er vel bare det 5. steden den linken postes... Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Hei Cyrus! Ja,det finst fleire emner om Telenor nå dei siste dagane og den artikkelen du henviser til er nemt i nokre av dei... Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 3. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2002 Oki, min feil! /Cyrus Lenke til kommentar
knut Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Nå har da heller ikke telenor sagt noe om at de skal bryte allerede inngåtte avtaler. Men hvis telenor endrer pris strukturen på en måte som blir dyrere kommer de til å miste de fleste av kundene. Men hvis de gjør som telia i danmark kommer de kanskje til å få flere av brukerene som ikke har sett seg råd til å bytte til adsl. Men for fri bruk bør det ikke bli noe dyrere enn det det er i dag, for da mister de de fleste kundene de har i dag, inkludert meg. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Quote: On 2002-05-03 14:12, bludern skrev:Nå har da heller ikke telenor sagt noe om at de skal bryte allerede inngåtte avtaler.Men hvis telenor endrer pris strukturen på en måte som blir dyrere kommer de til å miste de fleste av kundene. Men hvis de gjør som telia i danmark kommer de kanskje til å få flere av brukerene som ikke har sett seg råd til å bytte til adsl.Men for fri bruk bør det ikke bli noe dyrere enn det det er i dag, for da mister de de fleste kundene de har i dag, inkludert meg. du er ikke alene,foranrder d noe på fri bruk er d takk og farvell til telenor(sjelenor).kjetil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå