tavarish Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Hei, Kjøpte meg en 40GB Ipod G4. Når jeg oppdaterte firmwaren nå så sa den at den var 38GB og i itunes har jeg brukt 8,27GB og har ledig 28,88GB, noe som heller ikke blir 40GB. Hvor går de 2-3GB'ene bort? Er det annen regning av GB (1000 kontra 1024Kb) eller er det noe annet? Godt fornøyd med den, bare lurte egentlig Som sagt godt fornøyd med spilleren som jeg kjøpte på Mac & Carry, men apple.no er jeg mindre fornøyd med. De er utroooolig trege med levering av ekstrautstyr som jeg ble lovet innen maksimalt en uke. Nå nærmer jeg meg 3 uker, og fikk ny beskjed i dag om ytterligere forsinket levering Lenke til kommentar
Even. Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 vil tippe disse går med til software? Eller så er det foskjellige måter å måle på Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 det er 1000/1024 opplegget, ikke software (er du dum EvoZ? 2 gb til IPOD software!?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå