Gabriel Shear Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 (endret) Hvor mye må man egentlig opp i pris for en bærbar pc nå? Skal ikkje kjøre noe særlig spill, men det hadde vert kult om den kunne kørt cs og q3. Det jeg stort sett driver med er litt photoshop, office, se filmer og musikk.. Har seff OS selv, så gidder ikke å bruke penger på det.. Skal ha en ekstern harddisk på 250 gb i tillegg, og en DVD brenner (Hva er lurest her? Intern eller ekstern brenner? Støynivået må være noelunde normalt, men trenger ikke å være "supersilent". Størrelse er ikke så veldig nøye heller. Hvor mye må jeg sånn ca opp i? Gidder ikke å bruke 15k vist jeg kan klare meg med 10-12k... (tar ikke dvd brenner og hd da med i prisen) Any1? Takker for alle svar EDIT: Driver forresten med mye dvd ripping også... Endret 23. august 2004 av Gabriel Shear Lenke til kommentar
jevel Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Her finner du en OK bærbar til en god pris. Denne har integrert DVD brenner... -KJ Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Kan sikkert få en pc som er grei til de bruksområdene der til en 8000 på elkjøp Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 (endret) Såg nice ut den pcen, jevel. Hadde alt jeg trengte... Er det noen andre alternativ i den prisklassen? Driver også med en del dvd ripping/brenning, duger det på den? Fant ikke ut av hastigheten :\ EDIT: 4x dvd-r, 16x cd-r, 8xdvd, 24x cd... Endret 23. august 2004 av Gabriel Shear Lenke til kommentar
jevel Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Har anbefalt denne til flere og mange har kjøpt den. Har enda ikke hørt noe negativt om den annet enn at den er stor og kanskje noe kjedelig design. -KJ Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 (endret) Er denne et mye bedre valg? Er den større enn FS pcen? Den er jo 3200 kr dyrere da men.. hehe, såg ut som det var mye for pengene Endret 25. august 2004 av Gabriel Shear Lenke til kommentar
TeAmlAmPerz Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Er denne et mye bedre valg? Er den større enn FS pcen? Den er jo 3200 kr dyrere da men.. hehe, såg ut som det var mye for pengene den er mye bedre, synes jeg da.... whitebox enda bedre valg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå