Gå til innhold

Kan noen forklare allmennfag for meg?

Daniel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må man ha Kunst og Håndverk, musikk, KRL, og historie/samfunnskunnskap/geografi det første året (og de to andre også) på allmenn??

Vurderer sterkt å ta allmenn med Matte, Fysikk, Kjemi og kanskje IT/Data (vet ikke om det finnes sammen med de andre).

Er vel ikke noe som heter kunst og håndverk, musikk og KRL på allmennfag. Historie har du i andre og tredje, samfunnslære og geografi i andre. Og det må du ha.

Slik var det i alle fall da jeg gikk der, og det var etter reform '94.

MVH Audun

Lenke til kommentar
Må man ha Kunst og Håndverk, musikk, KRL, og historie/samfunnskunnskap/geografi det første året (og de to andre også) på allmenn??

Vurderer sterkt å ta allmenn med Matte, Fysikk, Kjemi og kanskje IT/Data (vet ikke om det finnes sammen med de andre).

Er vel ikke noe som heter kunst og håndverk, musikk og KRL på allmennfag. Historie har du i andre og tredje, samfunnslære og geografi i andre. Og det må du ha.

Slik var det i alle fall da jeg gikk der, og det var etter reform '94.

MVH Audun

Tusen takk, var litt redd for å måtte gå gjennom K&H/KRL-helvete på nytt igjen...

Lenke til kommentar

Veldig lang skolegang, jeg er 26 år når jeg er ferdig utdannet.

Ikke ta det så tungt, jeg var 27 når jeg var ferdig utdannet, men har fortsatt lyst til å studere forskjellige fag. Synes det er gøyere å studere enn å jobbe, men alle gode ting må jo ta slutt dessverre :)

mvh nerd-light

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...