Knugo Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Har fått meg en brukt OKI laser skriver. Har instalert drivere osv. Men når jeg prøver å skrive ut kommer en feilmelding opp. " skriver trommel ikke instalert" Jeg har aldri hatt laser skriver før, så jeg lurer på om noen her vet hva dette betyr? Lenke til kommentar
nonplus Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Du må kjøpe trommel/toner til skriveren.. Lenke til kommentar
woid Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 trommel er en rundt ting som toneren (det svarte pulveret) legger seg på, og blir overført til papiret. forøvrig ikke lurt å la de ligge i sola. du kan evt lese mer om det her Lenke til kommentar
kryppe Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 (endret) ach, to late.... Endret 23. august 2004 av kryppe Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Prøv å åpne dekselet på printeren, løft ut trommeuniten (på oki maskiner så pleier det å være en firkanta enhet som det runde toner "røret" settes ned i. Løft det ut og prøv å sett det ned igjen. Kan være dårlig kontakt mellom maskin og trommel unit. Lenke til kommentar
Knugo Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 Takker for hjelp så langt. skal prøve å ta ut trommelen nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå