Nilsen Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 Jeg beklager at det ikke kom noen update i går. Det oppstod en personelig "krise" så jeg fikk ikke gjort noe. Og nå nettopp kutta jeg meg som bare rakker'n, og ble brent av loddebolten midt i håda, så jeg er delevis hemmet nå men i morgen skal jeg klare å mekke en update, koste hva det koste vil Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 (endret) Og her er da "the final update" Det førte jeg gjorde var å teste om det gikk ann i rett og slett lime henglet fast. Og gjett om det satt! Umulig å løsne uten kniv. Derfor brukte jeg ikke de orginale tre skruene som fulgte meg. Her er da hengslene sammelignet med en "ikea blyant" Og et bilde i åpen stiling. Jeg har surra litt med planene om et lite lcd display fra hammar, men lover abselutt ingen ting. Nå skal kassa kun finpusses, og rette på den ene plexiplata som er nermest på bildet, som ble utrolig skjeivt festa. så er jeg ferdig. Tror neppe jeg kommer med noen bilder på dette, men hvis jeg får fiksa display, så kommer det en uptdate. Da sier jeg tak for meg for denne gang, og tusen takk til alle dere som har kommet med posetive kommentarter. Endret 21. november 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Ble bra det! Hva slags HW har du i den? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Ble bra det! Hva slags HW har du i den? p2 450mhz 192mb ram hk og skjermkort aner jeg ikke nettverkskort og 40gb hd. Det tar av Lenke til kommentar
MuD Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 det der ble ganske bra det... hardware kommer med åra Skal du bruke den som server? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 det der ble ganske bra det... hardware kommer med åra Skal du bruke den som server? Den skal det ja, så for jeg får meg et nytt modem. Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 ååå den ble digg da får vi se et bilde med lys? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 ååå den ble digg da får vi se et bilde med lys? Side 5 Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 hm.. men det er tatt fra siden.. og det er blury.. (me want a photosession) Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 hm.. men det er tatt fra siden.. og det er blury.. (me want a photosession) De på side 5 er tatt fra framsiden og toppen. ser ut dom de beste bildene ikke funker *fikse på* Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 oki.. siden jeg bare så det bilde som er tatt skrått mot kabbiset der man ikke ser en ting. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 oki.. siden jeg bare så det bilde som er tatt skrått mot kabbiset der man ikke ser en ting. Nå har jeg hosta alle bildene på nytt så nå skal det funke.. Legger meg nå, så eventuelle feil på bilder fikses i morra. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 bildene funker ikke. fikk ikke sett det ferdige resultatet Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 (endret) ÅÅÅ så sinnsykt irriterende. Imgspot har stengt for noen dager Skal begynne å laste bildene opp i home jeg Endret 21. november 2004 av Natrium Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 ÅÅÅ så sinnsykt irriterende. Imgspot har stengt for noen dager Skal begynne å laste bildene opp i home jeg Last opp bildene her Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Tusen takk z1Ob. Nå funker alle bildene på side 5. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 (endret) takk. side 7 da? Fixed. Trudde resten funka. Tar alle bildene med en gang jeg. for sikkerhetsskyld. Nå skal alle funke Endret 21. november 2004 av Natrium Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Tusen takk z1Ob. Nå funker alle bildene på side 5. Bare hyggelig Btw: utrolig nice! z1Ob Endret 21. november 2004 av z1Ob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå