Gå til innhold

50%plexi, 50%tre. [ferdig]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er det tid for update :D

Etter mange forsøk ang. leds, så fant jeg ut at mine leds ikke var kraftige nok.

Siden jeg nå i helgen var på oslolan så gikk jeg til annskaffelse av den røde versjonen av lazerleds fra 3dfxcool.

Dette ga en betydelig bedre effekt.

Får å feste disse måtte jeg ta de ut av crom huset sitt, og legge de inn i et hull som går halvveis igjenom lexan plalte(hvis jeg noen ganger har sakt plexi, så er det feil. Det er lexan jeg har brukt), og deretter feste de med lim fra limpistol.

Jeg har også festet to røde(?) katoder fra microplex.

Det som gjennstår nå er å tilpasse toppplata(den ligger bare løst oppå nå), montere start og reset knapp og seff litt rydding :p

mini-atast.jpg

mini-adhdsh.jpg

mini-dhdhdfgh.jpg

mini-fsgjdj.jpg

mini-mini-fsgdfah.jpgmini-mini-sfgdhgd.jpg

mini-Pdhdhdshg.jpg

Endret av Natrium
Lenke til kommentar

Takker for posetive tilbake meldiger :blush:

Har nå sittet å fundert på en løsning på topp plata.

Den skal være lett å ta av, så jeg kan ikke lime den fast.

Noen som veit om noen løsninger? Sitter litt fast her.

Det eneste som gjennstår da er startknapp og feste toppen + litt småtteri her og der.

Lenke til kommentar

Må nok si at jeg egentlig ikke likte det her så veldig godt.

Unskyld for at jeg kanskje er en liten gledesdreper her, men må få si hva jeg mener i stede for å slenge ut med en "DRIT RÅTT!!OMFG!!GOGO!".

Treplatene dine er en smule for tykke, plexien virker veldig ujevn i kantene. Det vil kanskje hjelpe med f.eks noen alluminiums lister på kantene. Kan godt hende noe av det her har blitt nevnt før, har ikke tatt meg tid til å lese alt.

Jaja.

Lenke til kommentar

Alu lister er kanskje tingen ja.. Med magneter?

Men som sakt. Topp plata er bare lakt løst oppå når jeg tok bildene, og den skal pusses litt. Lexanet hadde en tendens til å smelte når jeg skjærte i det, noe som resuterte ganske stygge kanger.

Endret av Natrium
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...