Shader Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Wow, sinnsykt bra Natrium! Bildene funker her... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 (endret) Siden dere er så snille å kommer med posetive komentarer til meg, så skal dere får noen bilder av meg Som dere ser så har jeg startet med "lynenen" Til dere som ikke veit det så skal det ligne min avatar. Jeg blåste opp avataren min(slik at jeg fikk den over et helt a4 ark), og satt "lynenne" nøyaktig der hvor de er på avataren Endret 14. september 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Kjempebra! Kan du ta bilde av "verktøyet" du hadde på dremelen når du graverte? Hvor fint papir brukte du på å matte plexien? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 (endret) Har nå et giga problem med min pc. Først så klikka windows, så windows 3 ganger til, å så seff gikk backupen til h*. Har ikke hatt internett siden torsdag. Av den grunn tror jeg dere må vente litt med update. men jeg kommer sikkert til å jobbe i mellomtiden. Edit: Skal se om jeg får fiksa no bilder av det verktøyet ja. Edit2: Jeg brukte p100 og p400. Endret 17. september 2004 av Natrium Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Har fulgt med på prosjektet fra starten og kommer til å følge med videre. Bildene har alltid fungert når jeg har besøkt workloggen! Bruker Opera (det gjør vel du å?!) LOZER Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Jeg bruker opera ja. Det hendte bare noen ganger at jeg ikke klarte å se bildene, verken i IE, eller opera. Fant ut at jeg hadde masse feil i windows, som også var grunnen til at alt kræsja. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 (endret) Jeg hadde planer om å få montert alt av led's og slik i da. Men jeg var såklart ikke klar over at ejg var tom for kabel. Mer er på vei i posten. Men jeg fikk montert led's fast i plexi'n. Kommer en ny update når jeg får kabel. Edit: Jeg får kabel på mandag, men jeg har gjort en del i dag, så det komemr Update 25/9 Endret 23. september 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 (endret) Her er da noen bilder Den nederste delen. De hd som er på bilde skal ikke brukes. Er der bare for testing. Min slim cdrom, uten effekt. Fant ut at jeg ikke hadde riktig verktøy for å lage Kun en liten sprekk Min ekstreme hw. Pentium2 450mhz, 128mb ram.. Vifte med støvfilter bak, som bloser rett på hd. Hk montert. Som dere ser så er det et stort hulrom. Der skal jeg legge frosted plexi med røde leds. Edit: glemte å si at ejg lager update når kablen kommer. Endret 25. september 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Selle Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Vi fikk ikke mer en 6 timer på det prosjektet. Jeg og 2 andre bygde hver våre høytalere, men vi fikk ikke tid til annet en saginga... Montering, sparkling og maling fiksa jeg og far i kjelleren selv, så ingen karakter på prosjektet. Gikk i 10. i fjord Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 Hmm.. Kanskje jeg skal redigere litt i første post. Jeg gjør dette hjemme. Skolen flytta meg, slik at jeg har sløyd etter høstferien(uke42) Vi har vel tilsammen 24x2 timer. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 ser bra ut håper du blir ferdig, og ikke mister "giddalysten" Lenke til kommentar
AztroM Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 skal erlig si at treet du brukte i underdelen var for tykt og at idèn aldri slo skikkelig ann hos meg. alikevel har du jo gjort arbeidet og er sikker kjempefornøyd MEN JEG LIKER DET RETT OG SLETT IKKE sry hvorfor bruke opera når firefox existerer? Lenke til kommentar
cc Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Aztrom, det er frivillig å lese her, ikke minst er det absolutt frivillig å kommentere. Grunnen til at jeg mener du ikke bør poste noe sånt du har gjort her, er fordi det kan ha så negativ effekt på motivasjonen til personen du snakker til, og det er rett og slett kjipt gjort. La oss slippe flere poster med den tonen. På forhånd takk! Natrium, jeg synes du gjør en god jobb! Idéen var helt okey, du ser ut til å være flink med plassutnytting, og jeg kan si at det er mange ganger bedre enn hva jeg lagde i sløydtimene på skolen Det er mange meget dyktige folk her, og når man ser hva de får til, kan det bli deprimerende å bare være en liten skolegutt som prøver og prøver, men ikke har erfaring eller utstyr til å lage like bra ting (trust me, I know). Du ser ut til å likevel få til det du ønsker, og det synes jeg er skikkelig kult! Stå på Aztrom: Firefox er beta enda, og det merkes. Hvorfor FF når Mozilla eksisterer? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 Smak og behag. Slik er det bare Det skal noen små ting til inni der. Bare jeg får den kabelen fra hammar Ser ut som den kommer på tirsdag. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 (endret) Kjempebra! Kan du ta bilde av "verktøyet" du hadde på dremelen når du graverte? Hvor fint papir brukte du på å matte plexien? Deg glemte ejg jo helt Her er da verktøyet: Endret 21. november 2004 av Natrium Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) det ligner veldig på mitt kabinett mitt kabinett jeg laget det i 8 klasse for 2 år siden men dette bildet er gammelt nå er det helt ferdigt å er mye finere ! Endret 27. september 2004 av JassFatt-aka-Andre Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 det ligner veldig på mitt kabinett mitt kabinett jeg laget det i 8 klasse for 2 år siden men dette bildet er gammelt nå er det helt ferdigt å er mye finere ! Stilig. Men mitt er betydelig større Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 jaok Lenke til kommentar
Karibi-Kåre Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Dritstilig, jeg tror jeg skal snekre ny kasse til serveren min, seriøst stilig. Håper på flere bilder og slikt, for jeg likte det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå