Jimstar Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 hallo:) akkurat nå surfer jeg på en telenor adsl linje, med speedtouch modem. snart skal jeg få meg ny pc, mens resten av famelyen skal fortsette å bruke den jeg sitter på nå. Derfor må jeg få meg en router, ELLER IKKE!? Er det faktisk mulig og bare kjøpe en switch og koble den til modemet? jeg har ikke peil på disse sakene... takk på forhånd JamesT Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 du trenger mest sannsynlig en router ja Lenke til kommentar
So|o Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 (endret) Hvis du har Thomson Speedtouch 510i modem, har dette innebygget router. Da trenger du bare en switch for å dele linjen mellom flere pc'er. Endret 23. august 2004 av asdfgh Lenke til kommentar
fantaboy Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 likegreit å kjøpe en router som en switch, så liten forskjell i pris Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 ja ok tusen takk.. jeg tror jeg kjøper en router jeg, for da er jeg på internet 24/7 right? Hvorfor er det et hul i konvolutten ved siden av topicet? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Lol! Du mener den lille blå prikken i midten? Den markerer at du har skrevet noe i threaden... Herr brun Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 ok... Im new to the hole new cheating sceane; LoL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå