bfisk Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Hei! Skal ta opp og brenne en plate for ei dame. Det er et album fra syttitallet som hun vil ha foreviget. Vinylen er forsåvidt i bra stand, og jeg har rette utstyret. Tidligere har jeg bare tatt opp med Creative Recorder, noe som ikke blir helt optimalt. Jeg trenger et opptaksprogram hvor jeg har muligheten til å splitte lyden inn i tracks, gjerne rense den litt for "peisknitring" og pusse litt elektronisk på lyden. Cluet er at jeg ikke gidder å betale for noe sånt. Noen som vet om noe brukbart gratis? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Jeg pleier å bruke AudioCatalyst. Ikke gratis, men... Gnistring og slikt trenger du "sterkere" software for å fjerne. Bruker Adobe Audition til det, som heller ikke er gratis. Men du kan titte her: http://www.cfbsoftware.com/lpripper/links.htm Lenke til kommentar
Lamo Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Hei! Skal ta opp og brenne en plate for ei dame. Det er et album fra syttitallet som hun vil ha foreviget. Vinylen er forsåvidt i bra stand, og jeg har rette utstyret. Tidligere har jeg bare tatt opp med Creative Recorder, noe som ikke blir helt optimalt. Jeg trenger et opptaksprogram hvor jeg har muligheten til å splitte lyden inn i tracks, gjerne rense den litt for "peisknitring" og pusse litt elektronisk på lyden. Cluet er at jeg ikke gidder å betale for noe sånt. Noen som vet om noe brukbart gratis? Du skriver akkurat som på en eksamens oppgave! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå