Prosessoren Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Hvor kan jeg laste ned de nødvendige filene til windows 98 oppstartsdiskett. Har ikke win98 cden her nå, og kjører ren Xp partisjon. Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 (endret) http://www.bootdisk.com EDIT: ...søren jeg som trodde jeg var så kjapp. Neste gang skal jeg trekke fortere Endret 23. august 2004 av Øyst Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 koNTROlLPANEL -> lEGG TIl FJERN PRoGRAMmeR -> oPPSTArTsDISkETT -> LaG OPPSTARTSDISkEtT (gJELDEr pc'eR mED WIN98 INSTALlERT) Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 koNTROlLPANEL -> lEGG TIl FJERN PRoGRAMmeR -> oPPSTArTsDISkETT -> LaG OPPSTARTSDISkEtT (gJELDEr pc'eR mED WIN98 INSTALlERT) Har vi røykt gamle sokker igjen ? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 koNTROlLPANEL -> lEGG TIl FJERN PRoGRAMmeR -> oPPSTArTsDISkETT -> LaG OPPSTARTSDISkEtT (gJELDEr pc'eR mED WIN98 INSTALlERT) Har vi røykt gamle sokker igjen ? Ser ut som han "glemte" og skru av den FeStLiGe WiNaMp PlUgIn'en sin Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 koNTROlLPANEL -> lEGG TIl FJERN PRoGRAMmeR -> oPPSTArTsDISkETT -> LaG OPPSTARTSDISkEtT (gJELDEr pc'eR mED WIN98 INSTALlERT) Har vi røykt gamle sokker igjen ? :!: Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 (endret) koNTROlLPANEL -> lEGG TIl FJERN PRoGRAMmeR -> oPPSTArTsDISkETT -> LaG OPPSTARTSDISkEtT (gJELDEr pc'eR mED WIN98 INSTALlERT) Har vi røykt gamle sokker igjen ? Ser ut som han "glemte" og skru av den FeStLiGe WiNaMp PlUgIn'en sin (ikke for mye off-topic nå ) Endret 23. august 2004 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå