Stingrrr Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Har en P4 prosessor på 3 GHz og Abit hoved kort. Stilte FSB'en til 250 MHz, men da ville ikke maskinen boote i det hele tatt. Endret FSB deretter til 205, men da kommer den ikke lenger enn til "Verifying DMI pool........". Markøren blir bare stående og blinke.. Hva kan være årsaken til dette? Har jeg klokket for mye? Setter pris på svar. Lenke til kommentar
pizzi Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 har du satt på pci/agp lock? Hvis ikke sett den på Lenke til kommentar
Stingrrr Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 Hadde ikke satt den på da jeg klokket.. Kan noe ha blitt skadet i maskinen?? Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Hadde ikke satt den på da jeg klokket.. Kan noe ha blitt skadet i maskinen?? Er ikke sikkert disken tålte "sjokket". Men hvorfor klokke så høyt med en gang? Lenke til kommentar
Stingrrr Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 Alt i orden nå! Prøvde å resette CMOS og det løste problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå