Gå til innhold

Venter på x800xt kortene!

Rash

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har en PC med:

Intel Pentium 4 2.40GHz
1024 Mb RAM
Radeon 9700 AGP 128Mb (DAC 400Mhz)
Win XP Home
Creative SB Live! et eller annet

Hvordan vil HL2 funke på min maskin?
Hjelper det mye å kjøpe et x800xt pe kort og hvilket firma lage det beste x800 kortet?
Takker for svar!

:D
Lenke til kommentar

Har nettop motat mitt PowerColer X800XT pe fra komplett. Det tok ca 30 timer fra bestiling til jeg motok kortet.

Bundel for de som lurte på det:

HL2 Coupon.

Counterstrike Condition Zero

Hitman Contracts

Cyberlink DVD Full Verson

Og den bæreveska da :)

Så da skal man montere :)

Lenke til kommentar

Nei faen er det jeg som har surra nå!

Trodde man ikke fikk med hl2 kupong

med x800 xt! Skulle kjøpt xt istedet

for pro da :p Hadde jo ikke hvert så

mye forskjell siden jeg allikevel kommer

til å kjøpe hl2!!

Endret av jono.kx
Lenke til kommentar

Ja, så det følger altså med HL2 til Powercolor, og kortet har VIVO. Rart at Komplett ikke sjekket dette opp før de svarte, det kostet dem et salg...

Jeg sendte mail nå (og fikk svar nå, nice) til Netshop og endret ordren min fra HIS til Powercolor, pakken blir sendt i morgen. Gleder meg!

Endret av Rikky
Lenke til kommentar

Hightech Radeon X800 XT 256MB IceQ II.. Går det fint å kjøre dette kortet på min maskin, eller krever det for mye strøm eller noe? Jeg har Chieftec Dragon Medium Tower m/dør Sølv Kabinett m/340W DX-01SL-D P4 / AMD, har Xp1800+ prosessor, 512 mb ram

Lenke til kommentar
Hightech Radeon X800 XT 256MB IceQ II.. Går det fint å kjøre dette kortet på min maskin, eller krever det for mye strøm eller noe? Jeg har Chieftec Dragon Medium Tower m/dør Sølv Kabinett m/340W DX-01SL-D P4 / AMD, har Xp1800+ prosessor, 512 mb ram

om du ikke har for mange hd'er skulle det gå fint

Lenke til kommentar
Hightech Radeon X800 XT 256MB IceQ II.. Går det fint å kjøre dette kortet på min maskin, eller krever det for mye strøm eller noe?  Jeg har Chieftec Dragon Medium Tower m/dør Sølv Kabinett m/340W DX-01SL-D P4 / AMD, har Xp1800+ prosessor, 512 mb ram

Jeg kan ikke anbefale x800xt til din pc. Dette er et kort som krever vanvittig av prosessorer og "elsker å bade i prosessorkraft". Så hvis du sitter med den prosessoren til det 3dkortet har du en vanvittig flaskehals.

powersupplyen skulle holde fint da ati sine kort ikke er av de som tar mest strøm. *host hark nvidia*

edit: skirveleif

Endret av Rash
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...