Gå til innhold

Venter på x800xt kortene!


Rash

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har ikke noe å si om du velger PC eller HIS.

Faktisk jo, kortene er de samme, men HiS har OVERLEGEN kjøling. SÅ jeg velger å vente på HiS.......

 

Edit: Dessuten kutta Netshop av 250 kr på prisen for meg, siden jeg hadde "venta så lenge" :), den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves.

Endret av Mello
Lenke til kommentar
Da var et XT Pe bestilt her også, ser det faller raskt på komplett, nede i 7 stykker nå. Var 10 når jeg bestilte for 5 minutter siden :)

Er det verdt 750Kr for deg å ha det 2-3 uker før? ... virker som litt waste i mine øyne, men du har kanskje råd til det.

 

-Stigma

Har i dag Powercoler x800pro, og det har vært meget bra. Klokker som en drøm. men målet har vært xt pe hele tiden.

 

Desuten pro kortet er solgt vidre så det koster meg ikke så mye og bytte ;)

 

Og ja det er verdt og ha det litt før alle andre ;) Og det koster mer nå, men da får man også mer igjen for det senere. Bytter man ofte faller de ikke så mye i pris hvet du.

 

Fikk akurat pakke søk nr fra komplett :) raskt levert ;)

Endret av MrNielsen
Lenke til kommentar
Uff, da var HIS-kortet utsatt...:(

Hadde faktisk tenkt å bestille Powercolor fra Komplett, men jeg sendte heldigvis mail til Komplett, og de kunne fortelle at kortet verken hadde VIVO eller Half-Life 2, i motsetning til HIS.

hva har det å si om det er vivo egentlig? var det ikke vivo man måtte ha for å gjøre om PRO til XT? komplett sitt powercolor kort; hva er med i bundelen egentlig? noen som vet? ingen info om det på siden deres. (software osv altså)

 

synd for deg at HIS ble utsatt.. :(

Lenke til kommentar
hva har det å si om det er vivo egentlig?

Video in/video out...

Når det gjelder bundlen til PC, var det en link fra Kompletts sider der det stod at det fulgte med bl.a. HL2 og at kortet hadde VIVO. Dette stemte dog ikke med den informasjonen jeg fikk av Komplett på mail.

vil det si at jeg ikke får hl2 altså?

Lenke til kommentar
Uff, da var HIS-kortet utsatt...

Hadde faktisk tenkt å bestille Powercolor fra Komplett, men jeg sendte heldigvis mail til Komplett, og de kunne fortelle at kortet verken hadde VIVO eller Half-Life 2, i motsetning til HIS.

 

Dette kan da ikke stemme. Uansett har begge x800 xt kortene fra powercolor vivo! Og Det sto ettertrykkelig at kortet Komplett selger er: PowerColor Radeon X800XT Platinum Ed 256 AGP, ATI X800XT, Backbag Limited Ed, Hit

 

Sjekker dette opp selv. Omså uten å sende mail til salgsfolk som kanskje ikke vet nok om produktet! Regner med at Komplett ikke jukser med dette her. Er dette en feil fra deres side så går det an å fikse på dette...

 

Poster så snart jeg får nye opplysninger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...