pooka2 Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 (endret) Jeg oppdaget etter helgen at pc'n ikke ville starte på vanlig vis. Den viste kun et bilde som ga meg forskjellige alternativer, om jeg ville kjøre den i sikkerhetsmodus, sikkerhetsmodus med nettverk, starte på vanlig vis, eller om jeg ville "skru" den tilbake til sist brukbare tidspunkt... Uansett hvilken jeg valgte, så startet bare maskinen på nytt av, og jeg måtte velge omigjen uten at det gikk videre i sikkerthetsmodus eller noen av de andre alternativene... jeg fikk bare de samme valgene opp på skjermen hele tiden. Så nå rett etter jeg kom hjem fra skolen, ville den ikke det engang... Da stod det øverst i venstre hjørne at en fil med store bokstaver (NTS... ett eller annet i den rettningen) manglet... Jeg har mange bilder og viktige filer som jeg helst ikke vil miste på pc'n! Har noen noen tips eller forslag til hva jeg burde gjøre? takker på forhånd -Danna- Endret 23. august 2004 av danna Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Du kan prøve og stikke i windows cd`n din og "reparere" windows ! Lenke til kommentar
pooka2 Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 Det følger ikke med noen cd til pc'n min. Det skal vist være en slags innebygd formaterings-ting, jeg trenger liksom bare trykke ALT+F1 når jeg starter opp, men jeg får ikke engang til det lenger... Lenke til kommentar
TST Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 1. Virus-problemer har ingenting i "annet om hardware" å gjøre. 2. Store bokstaver i topic er uønsket. Tråden blir stengt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg