Admin'c Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Har nå sett på S65 og sendt mail til siemens, den støtter ikke mp3/AAC og støtte er heller ikke planlagt så da må jeg tenkte litt på alternativer igjen Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: ja -MMS: ja -GPRS: ja -WAP: ja -Kalkulator: nei -JAVA:ja -Email klient:ja -Spill:ja -msn: ja Form: -Klapp/vanlig -Vekt: lav -Antenne: nei Skjerm: Farge Over 65000 farger -Størrelse på skjerm: stor -Touchscreen: nei Pris: Jeg har mellom 3000 og 5000 kroner til rådighet. Diverse: -Merke: samme -Kamera: Ja -Videokamera: nei -Symbian: nei -Triband: samme -Infrarød port:nei -Bluetooth:ja -Minne: stort hvis ikke minnekort-Minnekort?:(ja/nei). -Polyfoniske ringetoner:ja -MP3: ja -Radio:kanskje det -Wlan: nei -3g(UMTS): uviktig -Batterilevetid: skal holde to tre dager minst -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? før jeg mistet mobilen, surfing på nett, mms, sms, ringe, sende mail og sjekke mail, spill, høre på musikk. Er det ingen med disse sære valgene kjøper jeg vel kanskje en s65 og en mp3 spiller, har ikke noen bedre forslag. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 For å ha god nok batteritid, god lyd og mer enn nok med lagringsplass er nok alternativet med separat mp3 spiller + en S65 nok det beste valget. Jeg har lenge hatt denne kombinasjonen uansett mobil, siden jeg finner den totalt mest praktisk og bedre i bruk. Men jeg klarer uansett å tappe batteriet for fort Lenke til kommentar
genser Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 (endret) Finnes ingen mobiler som tilfredstiller kravene dine. Er mp3 viktig for deg? Altså, trenger du mye minne til det? Er msn klienten viktig for deg? Hvis du vil ha en bra msn-klient er SX1 best av alternativene nevnt. SX1 - Mobilen er bra på alt unntatt at den har symbian, og det skrev du nei på. K700 - Mobilen er ålreit, men dyr og har ikke minnekort 6230 - Mobilen er ålreit, men har liten skjerm Endret 23. august 2004 av arehei Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 (endret) Siemens S65+teip på en iPod Mini = Det du leter etter Endret 23. august 2004 av Thompzen Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 hehe, jah. Da blir det vel en mp3 spiller ved siden av. Tror s65 har en msn lignende klient og den ser bra ut. Må tenke litt på det her. Andre forslag til stilfulle telefoner med en del funksjoner? Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 støtter ikke aac nei.. da var det bare tull alt som ble sagt om det tidligere da. Lenke til kommentar
elvis! Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Vet ikke helt, men jeg venter på oppkommende Motorola E1000, evt V1000. Utrolig lite info å finne om den... Noen steder står det at den veier 91 gram, andre steder 140 gram. (det kan ha noe med batteri å gjøre??).. Uansett, den er litt stor.. Håpet den skulle være mindre. E1000 er vanlig telefon, mens V1000 er klapptelefon. De er henholdsvis 100 og 105 cm3. Sendte mail til motorola sverige om denne, og da var svaret bare: Vi har tyvärr inte någon information huruvida en modell vid namn E1000 kommer att lanseras i Norge eller inte i nuläget. Var god besök www.hellomoto.com för nyheter och information om denna modell. Jeg aner ikke om jeg skal orke å vente.. Det kan jo være at den aldri kommer. Artikler fra februar sier den skulle vært her nå.... men sånne ting har vi vel vært borti før. Litt info: http://www.directmobilephones.com/motorola_e1000_main.htm DEnne har iallfall mp3-spiller og megapxl-kamera, og det er en kombinasjon jeg gjerne skulle sett mer av.... Enjoy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå