Gromle Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Hei. Bare lurer på ett par ting: Hvordan konfigurer man terayon-modeme fra Canal Digital? Trenger IP, passord og brukernavn. Sitter bak en router, så finner ikke IP'en til modemet. Og er det noen NAT-instillinger i modemet? Virker som det er endel porter som ikke åpene for meg nå. Takker for hjelp. Og beklager for rotete innlegg, men har det litt travelt akkurat nå. Lenke til kommentar
Tungsten Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 (endret) dld Endret 13. april 2011 av Tungsten Lenke til kommentar
sete Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Hvordan logger jeg meg inn (via browser?) og hvilken ip/port bruker jeg. Er også bak ruter. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 (endret) Hmm... Kan ikke koble opp som primary i winmx etter at jeg fikk Canal Digital med ett slikt modem. Oppsettet i routern er rett, og det fungerte utmerket når jeg hadde ADSL. Så noe må det være med det modemet. Edit: Har TJ 720x Endret 23. august 2004 av Gromle Lenke til kommentar
MonkyBOY Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 har TJ720x jeg og kjekt og hvite kaster meg på Lenke til kommentar
Tungsten Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 (endret) dld Endret 13. april 2011 av Tungsten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå