Gå til innhold

viftemodifisering

SmoPe

Anbefalte innlegg

Jeg sliter med at min Thermaltake Volcano 7 bråker for mye, dermed vil jeg modifisere på tempratursensoren slik at den går på minst mulig turtall. Er det noen her som kan forklare meg hvordan denne virker slik at jeg kan fikse på den. Jeg eier ikke penger så ikke si jeg skal kjøpe silent viking eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøp en Papst eller Enermax 80mm vifte. Jeg har en volcano 7 med 80mm Enermax.

Alt du trenger å gjøre er å skru av den originale og feste på den nye.

Dersom du kjøper Enermax, kan du regulere hastigheten ettersom du jobbe eller spiller!

Jeg er veldig fornøyd med resultatet! :grin:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-05-03 13:06, SmoPe skrev:

Jo kunne det men da må jeg ha en plugg som gir 7 volt

og jeg gidder ikke kjøpe noe. Hadde håpet noen av dere hadde sagt at det er jo bare å klippe av sensoren det eller noe
:grin:

Du trenger ikke kjøpe en plug for å få 7 votl da vetu. Det er lett som en plett og helt gratis.

Du kan jo prøve å klippe av sensoren og bare koble sammen lednings-snuttene. Går sikkert fint..men den vil sikkert kjøre på full guffe hele tiden da eller?

Lenke til kommentar

snakket med en som hadde prøvd å koble de i sammen, ting hadde vist tatt helt av og med flytting av luft som tilsvarer ett helikopter og samme støyen, så tror ikke jeg det er helt det jeg er ute etter, kan jo koble en motstand der, men jeg har ikke noen motstander liggende og jeg gidder ikke dra i butikken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...