Ultra_Fisk Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Vel da skal mine kjære få ny kabel :!: Dvs mine JBL northridge E-100 og Nad c372 skal få ny høytalerkabel. Nordost flatline gold til 1500,-Har veldig lyst på denne kabelen, er det noen som har testet den? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Har brukt Norost Solar Wind selv.. Helt kurrant kabel, koster flesk. Jeg har inntrykk av at du betaler mye for navnet når du kjøper Nordost. Du kan nok få en tilsvarende kabel til mindre penger, hvis du ser litt på andre merker. Hvis du har mulighet, prøv ulike kabler opp mot hverandre. Det er mange ganger svært vanskelig, hvis ikke umulig å skille ulike kabler i en blindtest. Er det verdt å betale masse ekstra hvis du i utgangspunktet ikke hører noe nevneverdig forskjell? Lykke til videre.. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) Da jeg kjøpte mine JBL-E90 ble jeg anbefalt Kimber kabler til disse høyttalerne.Jeg har ikke kjøpt kabler ennå,men kommer til å kjøpe Kimber til mitt oppsett.De er ikke så dyre heller. Kimber kan du kjøpe her. (Ingen vits i å kjøpe de dyreste,du hører neppe forskjell) Endret 25. august 2004 av Morten K Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå