Jdronnen Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Vil gjerne vite om der finnes noen som har URL`s til noen gode sider å laste ned subtitles til divx og xvid på ? (Liker best at det er sånne .sub filer ... siden jeg skal bruke de på XBOXEN min... Med det samme jeg er her så kan jeg spør om der er noen som vet hvilke subtitles xboxen støtter ? Lenke til kommentar
gspr Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Piratkopiering (også av undertekster) strider mot forumets retningslinjer. Dersom du eier filmene selv, kan du enkelt rippe teksten vha. f.eks. SubRipper. Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 (endret) Vil gjerne vite om der finnes noen som har URL`s til noen gode sider å laste ned subtitles til divx og xvid på ? (Liker best at det er sånne .sub filer ... siden jeg skal bruke de på XBOXEN min... Med det samme jeg er her så kan jeg spør om der er noen som vet hvilke subtitles xboxen støtter ? #link fjernet. Subtitles til filmene som finnes på linken har copyright# Endret 23. august 2004 av It's me Lenke til kommentar
It's me Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Piratkopiering (også av undertekster) strider mot forumets retningslinjer. Dersom du eier filmene selv, kan du enkelt rippe teksten vha. f.eks. SubRipper. Tekster til DivX kan stamme fra en kilde som ikke er kopibeskyttet Derimot er undertekster til filmer med copyright ikke lov å laste ned uten videre. Denne posten er også feilpostet. Overskriften er også dårlig. Posten stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg