m-momr Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 (endret) Hei, jeg har 2 pc'er, en med zonealarm firewall (med antivirus deactivert) og norman virus kontroll. og en med norton internett secrututi 2004 full, med antivirus og firewall. Zonealarm har : usynlighets funkson mot hackere på internett, webfiltrering,cookie control(off,med,gigh), ad blocking(off,med,high), mobile codecontrol, id-lock, im secrure, internett zone og trustet zone secruruty level. så den blocker det meste også en del downloads. men norton har også masse bra. jeg er mest kjent med zonealarm. mange sier også at norton er best. så hva synes dere? bør jeg installere norton på begge pc'ene mine? virker antiviruesen på zonealarm bedre enn på norton? jeg kan ikke så mye om dette så jeg håper på og få noen svar. Endret 24. august 2004 av enden Lenke til kommentar
^aM^ Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 skal jeg si min meining? -drit på norton internet security, nis er etter min meining noe skvip programmt er laget alt for stort, både ressurs messigt og størrelesen på vinudene, det spør dessuten flere ganger om samme ting rett etter hverandre med mindre du ber den huske det og det er litt skit hvis du ikke vil la for eks windows media player stikke på nette atm men vil ha det til å gå på nette dagen etter. sier bare min meining jeg.... Zone alarm har aldri gitt meg problemer, det er et enkelt og bra program. mvh aM Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 ok, takk for hjelpen Lenke til kommentar
wil Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 da er PC-Cillin bedre egentlig. denne pakken er også Antivirus og Firewall i et. veldig bra pakke som bruker mindre ressurser og alt. kjapp på skanning er den også. koster vel rundt 400 kr tror jeg. var iallefall det når jeg sjekka sist. jeg bruker forresten selv Pc-Cillin 2004 og den er jeg storfornøyd med. NOD32 bruker også lite med ressurser og er kjapp på skanning, sammen med outpost pro firewall er dette også en bra pakke som er billig, eneste minuset med outpost pro firewall er at den også spør hele tia om hva den skal gjøre med diverse filer og programmer osv. men ellers er det en fin pakke. nå kjører jeg faktisk NIS 2003 på min laptopp og den har merkelig nok aldri spurt meg noe særlig om jeg vil godta eller blokkere ting i det siste. hverken msn eller opera eller noen ting. den gjør det bare FAKTISK. Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 ok tusen takk for hjelpen, men hva er NOD32 og NIS 2003? Lenke til kommentar
wil Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 NOD32 er et antivirusprogram på lik linje med Norton antivirus. NIS= Norton Internet Security, det er en pakke med både Norton Antivirus og Brannmur i et. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå