merl1n Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Heisann! Er det DKU-5 som passer til 6600, eller hva? Hvor får jeg i tilfellet tak i denne billigst. Har mulighet til å bestillie via firmaet jeg jobber i, men fant ikke denne kabelen på f.eks zodiac. Noen som vet om noen alternativer? på forhånd, takk. Lenke til kommentar
Teddy KGB Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Såvidt jeg vet finnes ikke datakabel for nokia 6600, bluetooth er veien å gå. Kjøp en bluetooth-usb-plugg til pc-en og du er igang Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Bluetooth og IR er de eneste mulighetene dine for kommunikasjon mellom andre enheter og data (PC) da mobilen mangler Pop-port. - Altså: Det finnes ingen datakabler for Nokia 6600. Lenke til kommentar
merl1n Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 Takk for svar. Dumme kjærringa på "Klart Svar" mente det fantes og at den kosta over 500 spenn. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Da burde hun lete etter jobb... Lenke til kommentar
merl1n Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 Er vel ikke første gangen man får feil svar på noe da man spør i en telebutikk.. Lenke til kommentar
mp3skalle Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 De som fortsatt har seriell-port kan kanskje bruke denne nowGSM ,aner ikke hvor seriøst nettstedet er. Lenke til kommentar
MC60 Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Er vel ikke første gangen man får feil svar på noe da man spør i en telebutikk.. og så er det "klart svar" også da. de har kommet på tv fordi de hadde så dårlig service.... så tv2 hjelper deg, sa at seerne burde holde seg unna klart svar... haha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå