K.. Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 (endret) Hei! Er begynt på allmenn idag og får mest sansynlig en laptop i morgen! Så, til norsk etc bruker jeg jo office og word, og til økoIT bruker jeg excell, men finnes det et program til f.eks grafer og så videre? Et program til litt avansert matte? Takker for alle svar! Endret 3. januar 2009 av Knut Erik Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Noen jeg kommer på i farten: Maple MATLAB Mathematica Muligens overkill for "litt" avansert matte, men du kan nok få stort utbytte av de om du bruker litt tid. Universiteter og høgskoler har ofte lisenser som også dekker studentenes egne maskiner, men jeg vet ikke hvordan det er for v.g.s. (kanskje tvilsomt med skolenes økonomi nå for tiden...). Lenke til kommentar
K.. Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 Takker for svar! Skal se hva jeg gjør vidre... Tror ikke jeg får noe støtte fra skolen, men, kanskje jeg kan skaffe det på et vis.. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 (endret) oi oi! Disse programmene var avanserte! Noen som vet om noen litt lettere? Endret 3. januar 2009 av Knut Erik Lenke til kommentar
Hisoka Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 oi oi! Disse programmene var avangserte! Noen som vet om noen litt lettere? Jeg har hatt laptop i ett år, og har akkurat begynt på VKI. Vi bruker et matte program som heter TI Interactive, beklager at jeg ikke har noen link. Dette programmet var ferdig installert på laptopen da jeg fikk den. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 Takker takker! Får sjekke ut programmet da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå