Simic Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Når jeg har spillt CS en stund så stivner bilde også tar det 3min også reboter pcn! Hva skyldes dette? Jeg har et 6800 Ultra kort har ikke klokket det. Dette har også skjedd med flere spill. det skjedde ikke når jeg brukte ATI 9800 pro Hjelp Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Hvis det har skjedd med 2 forskjellige skjermkort så kan det være av for varm CPU. Hvis ikke kan det skyldes av at det er en tidlig beta. Lenke til kommentar
flashcrw Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Når jeg har spillt CS en stund så stivner bilde også tar det 3min også reboter pcn!Hva skyldes dette? Jeg har et 6800 Ultra kort har ikke klokket det. Dette har også skjedd med flere spill. det skjedde ikke når jeg brukte ATI 9800 pro Hjelp Høres ut som et varmgangsproblem. Fungerer kjølevifta på kortet? Hvis alt ser tilsynelatende ok ut, underklokk kortet og se om problemene forsvinner. Hvis det er tilfelle, har du problemer med varme. Lenke til kommentar
Simic Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 Ja allt funker. Har vannkjløling og greier så Cpuen er ikke foe varm Gradene på 3dkortet ligger på 50-60 Lenke til kommentar
Naasaa Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Har du sjekket at blokka sitter godt nok på cpu & gpu da???? Og har du forresten brukt drivercleaner for å fjerne gamle driverfiler? Lenke til kommentar
Fretless Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Sett 2D klokkehastigheten din til det samme som 3D hastighten din. F.eks. fra 400 / 425 til 425 /425. Bruk Rivatuner til dette for eksempel. Dette er et kjent problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå