zvein Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Tenkte å kjøpe meg en liten mp3 spiller nå. Hadde tenkt å bruke den til å høre på Radio og MP3. Bruker dens mens jeg sitter på toget til/fra jobb samt jogging/sykling. Må vel nesten har 256 minne. Hva syns dere om iFP790? Noen som har noen andre i samma prisklasse? ca. 2000 Lenke til kommentar
ASW Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Iriver lager gode spillere Se på tester og anbefalinger av andre så finner du nok din spiller Lenke til kommentar
zvein Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 har nå kommet fram til at det blir enten iRiver iFP790 eller Jens of Sweden MP-130 Noen som har erfaring med noen av de i det hele tatt? Hvertfall iRiveren. Er absolutt ikke lett å bestemme seg, noen som har noen gode argumenter hvorfor jeg skal velge den ene framfor den andre? Jens of Sweden spilleren ser litt freshere ut, men er også redd for at den tar skade hvis jeg bruker den ved trening o.l. Lenke til kommentar
Sugx Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 har du sett på denne? Jeg hadde nesten tenkt å kjøpe den da jeg så den iRiver'n du nevner. oaoa valgets kval... iRivern er best i test på c|net da, teller litt det, men muvo'n har 512mbram for samma pris og bare sleng på en sånn ekstradel til noen hundrelapper så har du radio også... Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 har du sett på denne? Jeg hadde nesten tenkt å kjøpe den da jeg så den iRiver'n du nevner. oaoa valgets kval... iRivern er best i test på c|net da, teller litt det, men muvo'n har 512mbram for samma pris og bare sleng på en sånn ekstradel til noen hundrelapper så har du radio også... og opptaker Lenke til kommentar
Jarlandre Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 [quote name='zvein' date='23/08/2004 : 13:02'] Tenkte å kjøpe meg en liten mp3 spiller nå. Hadde tenkt å bruke den til å høre på Radio og MP3. Bruker dens mens jeg sitter på toget til/fra jobb samt jogging/sykling. Må vel nesten har 256 minne. Hva syns dere om iFP790? Noen som har noen andre i samma prisklasse? ca. 2000 [/quote] iRiver er utrolig bra. Har selv hatt ifp-190t (256MB), oppgraderte til ifp-390t (256MB) og har nå ifp-395t (512MB). Er kjempefornøyd, spilleren tåler masse men er først og fremst utrolig når det kommer til lydkvalitet. 790'en som du refererer til er sikkert et kjempekjøp. Jeg kommer til å bestille meg ifp-799 hvert øyeblikk, den er rå (1 GB) !!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå