Joachim_F Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Årets kanskje største strategitittel er snart tilgjengelig, og nå kan du teste demoen. Vi har de nødvendige lenkene, så hva venter du på? Les artikkelen her Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Eg gjør ikkje noe annet enn å glede meg Skal prøve demoen når eg kommer hjem i dag. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 jeg laget en post om dette i spill kjenerelt delen FØRST har lasta ned demoen, jeg syns den var litt kort, har man spillt Total war før spiller man gjenom de to slagene veldig fort, vant både tutorialen og det ene saget på første forsøk, det slaget der man spiller som hanibal gride jeg på hard også. men fra det man ser gleder jeg meg bare mer og mer Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 jeg laget en post om dette i spill kjenerelt delen FØRST Er ikke en konkurranse da Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 nei, men gamer folka har en tedens til å låse andres poster, når de lager noe av det samme på diskurer artikler Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Kan noen fortelle litt om gameplay? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 ER det ingen her som har spillet Total War spill før!!!!!!!!! Lenke til kommentar
TST Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 ER det ingen her som har spillet Total War spill før!!!!!!!!! I stedenfor å svare på den måten, så kan du vel heller gi han det svaret han er ute etter? Hele verden har ikke spilt Total War-serien selv om du er en stor tilhenger, og enda færre har spilt Rome: Total War-demoen. Vær så snill å skjerp deg. Du har en tone i denne tråden som ikke hører noe sted hjemme. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 nei, men gamer folka har en tedens til å låse andres poster, når de lager noe av det samme på diskurer artikler Naturligvis. Slik unngår man at den samme diskusjonen føres to steder. Er dette problematisk for deg? Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Kan noen fortelle litt om gameplay? Det er en blanding av real time og turn based strategy. Slagene styrer du i real time, mens selve handlingen foregår over et europakart (evt. japan i shogun) der du turer frem som i et brettspill. Er egentlig det eneste i sitt slag og det er vanskelig og sammenligne det med noen andre spill. Lenke til kommentar
Hermans Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Demoen var veldig kul. Deilig grafikk, men ikke minst var det stilig.Å se på soldatene dine marsjere bort mot fienden på kloss hold var utrolig fett. Også var det ikke klomsete kontroll, noe som jeg fryktet ! Vi gleder oss til fulle versjonen Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 nå har jeg spillt demoen i 2 dager, og har blitt vant til kontrolene, med litt trening syns jeg faktisk kontrolene er bedre en medivel og shogun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg