Gunfreak Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 jeg syns også camera føringen var rar, men etter å ha prøvd demoen en stund, syns jeg faktisk den nye måten er bedre, Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 jeg syns også camera føringen var rar, men etter å ha prøvd demoen en stund, syns jeg faktisk den nye måten er bedre, Samme her! Den var litt uvant, men etter hvert fant jeg ut at dette er en av de beste måtene å føre kameraet på, i et RTS spill! (eneste som har bedre kamera-føring og vinkling, må vel være Ground Control 2) Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Kan så være, men det gamle er best Vel, ihvertfall er jeg vant med de gamle og bruker kameraføring ganske aktivt for å ha best mulig kontroll. Men det kan jo være at det er verdt å lære seg de nye kontrollene. Eventuelt får jeg ta meg tid til å justere kontrollene slik jeg vil ha det. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Men det kan jo være at det er verdt å lære seg de nye kontrollene. Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Hvor er gress osv. man har sett på screenshots? Hos meg er grafikken temmelig flat. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Hvor er gress osv. man har sett på screenshots? Hos meg er grafikken temmelig flat. Sett på høyere detaljer? Zoome inn? Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Jeg har alt på full pupp. Har zoomet inn så langt jeg kommer. Nuttin'... =/ Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 3dkortet mitt er hærpa, så jeg spiller med alt på medium og 800x600, og ser gress og andre ting Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Hmm, skjønner ingenting her jeg nå... Jeg har enable alle effekter under advanced. Det er da ingen andre steder man kan sette detaljer? Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) Sånn ser det ut hos meg: 1 2 3 4 5 --- Jeg har R9700 PRO 128MB RAM, P4 3.2GHz 1GB RAM. Har hentet ned demoen både fra gamespot.com og itavisen.no. Reinstallert. Same thing... Noe jeg har missa? Endret 30. august 2004 av oblivian Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 det er rett og slett. fordi der du ser er det ikke noe gress, om vinteren er det naturlig nok ikke gress, og på tutorialen så er det bare gress på noen flekker. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Noen som har klart demoen på Very Hard? Syns det virket usanssynlig vanskelig... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 ja, det skal være vansklig, skal du greie den på very hard må du ha en perfect takktik, Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Har klart det på hard... Med min supre taktikk: stå stille Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå