knutby Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Må si jeg digger medieval total war, selv om jeg ikke kan fordra 3d kampene. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 (endret) laster den ned nå, ferdig om 2 min, gleder meg så jævlig til dette spillet. alle løp last ned, og report back here Eh, hadde vært MYE lettere om du hadde fisket fram en link og smekket den inn i første post! Endret 27. august 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 hva er dette slags spill ? staretegi fra middelalderen eller no =? Fra Romer-tiden Det har fått et stort søkelys rundt seg, pga en skikkelig pen grafikk og STOOORE slag med flere tusen mann! En god del andre god-biter som kan ventes fra dette spillet, dog jeg ikke vet om så mye, siden Rome: Total War var spesielt mye i mitt søkelys... Skal selvfølgelig laste ned demo'en, og muligens kjøpe spillet når det kommer ut, hvis det faller i smak (noe som jeg ikke på noen måte ser at det IKKE skal gjøre! ) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 grunen til at jeg ikke gadd å gi noe link var at da jeg skrev posten, var det nesten bare fileplanet som hadde den, spillet skal være über lett å modde, demeoen har vert uten noen dager nå, og folk har laget 100 vis av mods til den. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 grunen til at jeg ikke gadd å gi noe link var at da jeg skrev posten, var det nesten bare fileplanet som hadde den Det er fortsatt ingen linker her... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 (endret) http://www.computergames.ro/download.php/o...nload/did-3720/ scroll neders på siden, der skal det være en download link ps. det står også litt om spillet for de som ikke har peil på hva dette spillet handler om Endret 27. august 2004 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 http://www.computergames.ro/download.php/o...nload/did-3720/ scroll neders på siden, der skal det være en download link Endelig, takker! Unnskyld for latskapen! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 (endret) Litt mer spesifikk info, til "desperate, lille Lucas": ( ) Features: * Epic battles between collosal armies. Over 10,000 fully polygonal, motion captured units can be displayed simultaneously with virtually no sacrifice of performance compared to Medieval: Total War. * Players can command entire Roman Legions, Greek phalanxes, barbarian hordes and the armies of Carthage, Egypt, and the Successor Kingdoms, each with a mix of exclusive units. * The campaign game is accessible to all gamers from those who want to do everything through to beginners (who can use city governors and automatic systems to handle the detail of taxation, military training and building) and those who just want to fight enormous battles! * Besiege huge cities and storm mighty fortresses with powerful artillery and siege engines. Bring your enemies' defences crashing to the ground with catapults, smash through their gates with battering rams as burning oil rains rains death from above, fight your way onto the battlements with siege towers and assault ladders and undermine their walls by igniting sapping points. * Rome: Total War also allows up to 8 players to fight epic battles over a LAN or the internet. Hørtes dette fristende ut, eller? Endret 27. august 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 jeg testa en mod til demoen som gjør at man kan ha et slag med ca. 5000 man, det lagga noe jævlig, men jeg tror det har noe med at demoen ikke var beregnet for å ha så store slag. fra hva jeg har hørt av folk som har testa fullversjonen, kan man fint ha en slag med 10 000 man, selv med en 1.2gz GF 3, 384mb ram Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Legg ut link til mods Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 jeg sitter på feil pc nå, men når jeg kommer på min, skal jeg lete frem de sidene med flere mods, jeg leser på ca. 4 Total war fourms for å få de fineste moddene Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 (endret) http://forums.totalwar.org/vb/forumdisplay.php?f=32 http://totalwars.net/forum/viewforum.php?f=135 på disse forumene skal det være masse mods, men dere får lese litt rundt, dere vet hvordan man bruker et forum ikke sant Endret 27. august 2004 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Jan1984 Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 tøff demo, dette slaget er regnet som et av det mest briliante innen takktikk i krigs-historien Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Er det noen som har fått til moddene med easymod? Har fulgt readme men det skjer ingen forandringer Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 ja, men jeg følgte bare reame'n så jeg vat ikke hva du må ha gjort galt Lenke til kommentar
Duen Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Rome total war demoen tyder på at dette blir dt beste spillet jeg har spilt Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Etter å ha spilt demoen er jeg litt skuffet over at de har forandret litt på kontrollene. Spesielt hvordan du styrer kameraet med numpadden. Ellers tror jeg at hvis kampanje delen blir bra så blir dette et suverent spill. Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Fikk til moddene nå. Må si at forventningene mine til dette spillet vasker gulvet med doom3, hl2 og stalker. Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Etter å ha spilt demoen er jeg litt skuffet over at de har forandret litt på kontrollene. Spesielt hvordan du styrer kameraet med numpadden.Ellers tror jeg at hvis kampanje delen blir bra så blir dette et suverent spill. Du kan forandre på det i camera options. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå