Gunfreak Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 (endret) laster den ned nå, ferdig om 2 min, gleder meg så jævlig til dette spillet. alle løp last ned, og report back here Endret 23. august 2004 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 dette er drit fett, demoen er ikke spesielt stor, det er et slag, der man spiller hanibal, og så er det et tutorial slag, selv det lille slaget med hanibal er det over 2000 man i, 1500 man på findens side og 800 på din side, det er en fin variasjon av units, du har kavaleri elefanter infanteri osv, det er helt klart vert å vente i kø på fileplanet.. Lenke til kommentar
OlaML Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Den ble lekket i går. Er også en mod ute for å spille Romer, er å finne på det offisielle forumet. Ser utrolig bra ut, elefantene er dødsrå, flott ytelse også. Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 hva er dette slags spill ? staretegi fra middelalderen eller no =? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 klapser Lucas i øra, hvis du ikke vet hva Total war spill er bør du virkelig skamme deg Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 klapser Lucas i øra, hvis du ikke vet hva Total war spill er bør du virkelig skamme deg så svar på spm da før jeg "pisker" deg ! hehe... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 Den ble lekket i går. Er også en mod ute for å spille Romer, er å finne på det offisielle forumet. Ser utrolig bra ut, elefantene er dødsrå, flott ytelse også. link takk, finner den ikke på forumet Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Har du hørt om Shogun: Total war? Var det første i serien...søk på det og lær. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 prøvde å vise demoen til bestemora mi, hun trodde det var en film, Lenke til kommentar
OlaML Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 link takk, finner den ikke på forumet http://forums.totalwar.org/vb/showthread.php?t=35347 http://personal.inet.fi/koti/jkourula/asromans.zip Virker som det er litt buggy, men er jo mest for moro skyld. Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 (endret) YES! Downloader nuh!!! Redd dette blir en sen kveld... Endret 23. august 2004 av oblivian Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Rome Total War er akkurat som jeg forventet... bare litt bedre Dette spillet blir så sinnsykt heftig! Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 går rome total war ut på akkurat det samme som total war, bortsett fra bedre grafikk? ingen mulighet til å bygge opp egen base, gå inn på hver enkelt unit og styre dem, litt sånn AOE aktig lissom.. Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 (endret) går rome total war ut på akkurat det samme som total war, bortsett fra bedre grafikk? ingen mulighet til å bygge opp egen base, gå inn på hver enkelt unit og styre dem, litt sånn AOE aktig lissom.. Trur ikke det nei. Gleder meg til detta kommer fult ut, total war spilla er bare geniale. Endret 24. august 2004 av [MarL] Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 ' date='24/08/2004 : 19:46'] går rome total war ut på akkurat det samme som total war, bortsett fra bedre grafikk? ingen mulighet til å bygge opp egen base, gå inn på hver enkelt unit og styre dem, litt sånn AOE aktig lissom.. Trur ikke det nei. Gleder meg til detta kommer fult ut, total war spille er geniale spill. nei da er det ik no for meg.. total war var så latterlig da jeg prøvde det.. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 latterlig? jaja, folk har lov til å ha egene meninger, bare blir litt gretten når folk avfeier Total war spillene fordi man ikke kan bygge base i 3D, og styre hver enkelt soldat.. det er trossalt et MYE mer realistisk spill enn AOE osv, tenk om man måtte styre hver enkelt soldat i slag med flere tusen av dem, wow.. lol det hadde vært forvirrende Nei, rome total war er helt genialt! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 bare les alt tester og interviuer så får du en følelse av hva det vil gå ut på., du har altid kunne bygge baser i Total war.. bare tenk, du bygger en enorm by, du blir plutselig angrepet, og når du spiller slaget, har du 5000 man i byen du har bygget Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Nydelig, absolutt nydelig spill. Gleder meg noe utrolig, sammen med planetside og lotr: bfme er nok dette et av spillene jeg kommer til å leke meg med i høst. Lenke til kommentar
OlaML Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Fet review: http://www.actiontrip.com/previews/rometotalwar_p2.phtml Få screenshots, men de kompenserer med kvalitet Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 et hint er å bruke www.tothegame.com til å finne ut hva et spill er for noe. Er ihvertfall mitt oppslagsverk for spill. Bruker det litt som jeg bruker imdb. Forøvrig så gleder jeg meg også stort. Spiller ikke så mye spill, men total war har jeg kost meg mye med tidligere og denne gangen virker det enda flottere. Likte demoen bra også selv om den ikke sa så veldig mye om hvordan det egentlig kommer til å bli. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå