sasund Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 (endret) Ja som topicen sier så lurer jeg på om det er noen plass i trondheim som har y-ledd 3/8" for salg Var så uheldig å ødelegge det som jeg hadde og er jo rimelig drøyt å bestille det på nettet... koster jo 20-30 kroner + frakt som var 160 på netconnection. Noen som vet av en rørlegger eller noen annen sjappe som kan ha det inne? Mvh Ståle Edit: Retta en skrivefeil Endret 23. august 2004 av sasund Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Biltema eller clas.. Vet at Classern har T-ledd i kobber hvertfall, synes å huske at jeg så Y-ledd i plast på biltema.. Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 det er tess i trondheim... i nærheten av siemens bygget... der har dei Y-ledd Lenke til kommentar
Bazer_Punk Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 har ikkje rørleggeren noe da? dei bruker jo masse kobber rør til hus og sånt, veit ikkje helt ka størrelse det er på kobber rør til vasker og sånt men det ekje langt unna ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå