JohnRichard Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Hei! Har søkt litt rundt her på forumet, men har ikke klar å søke meg frem til det jeg er på jakt etter. Jeg mener å huske at det er mulig; Jeg vil ha en nettside som baserer seg på flere .css filer (dog kun en om gangen). Jeg vil at brukeren skal ha mulighet til å velge om siden skal vises ved hjelp av Stylesheet A eller Stylesheet B f.eks. Denne (fiktive) koden beskriver det jeg er på jakt etter. <a href="#usestylesheetA">Style A</a> <a href="#usestylesheetB">Style B</a> Skal fungere i både Opera, og IE. Anyone? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=2286045 http://www.alistapart.com/articles/alternate/ Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 Takker og bukker Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 (endret) Ser ikke ut til at cookiebiten av det Javascriptet fungerer som det skal i Opera hos meg. Fungerer fint i IE6. Har "cookies enabled" og "accept all cookies" på i Opera 7.53. Noen som har vært borti det samme? Endret 23. august 2004 av JohnRichard Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Hvis du har støtte for PHP er mitt geniale stilskiftescript et mye bedre valg! Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 Vil ikke bruke php, men kan jo gjøre det samme med ASP - men tenkte liksom ikke være avhengig av server Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Vil ikke bruke php, men kan jo gjøre det samme med ASP - men tenkte liksom ikke være avhengig av server ...og heller være avhengig av at brukeren har aktivert javascript? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 Jeg ser den, men siden dette er mitt først prosjekt med CSS som layout, så er det fint om det ikke er serveravhengig. Om om ikke dette er mulig uten serversidekode eller javascript, så lager jeg meg heller en if/else i ASP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå