Tjohei Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Mulig jeg ikke er kravstor, men jeg synes lysstyrken på CX65 er meget bra. Ikke noe problem å lese det som står der hverken i dagslys, direkte sollys eller i mørten... Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Mulig jeg har blitt bortskjemt... Den er helt grei, mente ikke den var dårlig. Hadde bare håpet S65 skulle ha litt mer lyssterk skjerm enn CX65... Lenke til kommentar
molna Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Jeg byttet tema til et lysere et, og det hjalp faktisk litt.. finnes det ikke noen lysere temaer på S65 da? Du finner lysere themes på nettet Jeg synes det svarte themet passer best på S65 da det står perfekt i stil med resten av mobilen. Hver sin smak selvsagt Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 Jeg har overført bilder fra 6230 via btooth til S65 og sammenlignet bildene. Kjempestor forskjell....Mange detaljer er så mørke at de ikke vises på S65, men er kjempeklar i skjermen til 6230 Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Hvordan er spillene på den da?, er den rask i java? Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Hadde bare håpet S65 skulle ha litt mer lyssterk skjerm enn CX65... Et magert håp, tatt i betraktning at de bruker samme skjerm... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå